вівторок, 5 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 6 травня (середа) 

Я досліджую світ

" Я маю право на права"

Переглянь та дай відповіді



1. Які погані вчинки зробили білі чоловічки? Чи гарно так себе поводити?


2Що зробив зелений чоловічок для того, щоб не відрізнятися від інших?
3. Кого побачив зелений чоловічок на краю скелі? 
 4.  Що вона зробила?
 5.  Навіщо вона це зробила?
 6. Який висновок можна зробити? 

Не бійтеся бути не такими, як усі. Треба поважати один одного, навіть якщо інша людина зовсім не схожа на тебе.

У всіх людей багато спільного, але й багато особливого    

Сьогодні ми поговоримо про людей, які нас оточують. А саме про права і обов'язки дітей. Тому тема нашого уроку "Я маю право на права"

Такі всі різні… а тому цікаві В суспільство вносить кожен щось своє. Хороші, добрі, хитрі і лукаві, Сумні, веселі – різні люди є.

Словникова скринька

Конституція – основний Закон будь-якої держави. «Декларація прав дитини» - документ, який захищає права дітей.


Роздивись малюнки на ст.66 і прочитай. Запам'ятай! Використовуючи своє право, не зашкодь іншим людям.

Гра " Доповни речення"

Ось народиться маля, Воно має право на ….(життя) (діти мають право на життя)

                      * 
Після народження дитя
Має право на  …. (ім’я)
(діти мають  право на ім’я)
                       *
 
Доки ви ще дітлахи,
Про вас піклуються …(батьки).
(право на любов і піклування)
                         * 
Хто про здоров’я дбає дітей,
Той своєчасно звертається до …(лікарів)
 (право на медичну допомогу)
                         * 
Щоб мандрувати вам по світу,
Потрібно всім здобути   …(освіту)
(право на освіту)
                         * 
Гарно друзям зустрічатись, 
Разом добре ….(спілкуватись).
(право на спілкування)
                         * 
Всім, хто любить працювати,
Треба ще й ….(відпочивати)
(право на відпочинок і дозвілля)
                          * 
Хтось танцює, хтось співає, 
Ну а хтось вірші   ….(складає)
(право на розвиток таланту)

 

Навчання грамоти
Тема:"Читаю вірші про пори року.Ф.Петров"Від зими до зими"
"У якому місяці?"(за К.Перелісною)(Ч.2,с.90-91)

1.Читання пірамідок слів.

        зи    ма                                  вес   на                                лі   то
    тра         вень                       жов         тень                   лю            тий
листо                пад               бере             зень              кві                    тень

Робота над загадкою.
Із дванадцяти братів
Троє землю прикрашали,
Троє сонцем зігрівали,
Троє сипали дощами,
Троє віяли снігами.
Як же звати цих братів? 

3. Бесіда.
- Скільки є братів - місяців?
- Прочитаємо назви місяців. 

Січень                           Липень
Лютий                           Серпень
Березень                        Вересень
Квітень                          Жовтень
Травень                         Листопад
Червень                         Грудень



- Який з них зараз за вікном, які ознаки  допомогли розпізнати, що саме зараз цей місяць?

4.Опрацювання тексту. Вірш Ф. Петрова «Від зими до зими»
1)    Читання твору 
 5.Словникова робота:
копиця — (сіна) стіжок ;
гаптувати — вишивати.
Березень плаче — з берізок тече сік. Квітень квітує — починають розцвітати весняні квіти. У травні швидко росте трава, а в червні її косять. У липні цвіте липа і бджоли летять до лип збирати нектар. А в серпні косять хліб. Раніше зрізали стебла жита , пшениці серпами, і тому місяць отримав таку назву. У вересні зацвітає 
верес — вічнозелений низенький кущик із дуже дрібним і численним листям та  лілово-рожевими квіточками,— тому і місяць — вересень. У вересні починають збирати фрукти. А ось чому місяці жовтень і листопад дістали такі назви, ви самі, мабуть, знаєте і можете розповісти. «Гаптує сорочку», тобто вишиває різними кольорами. У грудні починаються морози. Земля змерзається у грудки, тому і грудень. Починається зима.

За бажанням вірш"Від зими до зими" можна вивчити напам'ять.

6.Робота над малюнками
- Розгляньте малюнки. Які пори року зображено на них?
Назви місяці кожної пори року.



7.Самостійне  вірша К. Перелісної «У якому місяці?»

Навчання грамоти
Тема:"Поділ слів на склади.Виконання мовних 
вправ.Вибіркове списування"
1.Мовні ігри(усно)
1) Гра «Добери склад».
— Доберіть склад, щоб утворилося слово.
Гру...— ша... — кали... — воро... — по... — сос... — коро...
2) Гра «Чарівні склади».
Місцями поміняй склади
І з них слова нові склади.
Марко — комар, банка — кабан, наша — шана, лапи — пила, трава — ватра, маса — сама, трохи — хитро, рама — мара.
2.Каліграфічна хвилинка


3.






 Слово із одним складом називається односкладовим (рак, мак), двома – двоскладовим (ко-ма, па-ва, пав-лін), …, багатьма – багатоскладовим (по-лу-ни-ця).



Склад, що закінчується голосним звуком, називається відкритим (риб-ка). Склад, що закінчується приголосним звуком, називається закритим (макриб-ка).

Склад, що починається голосним звуком, називається неприкритим (а-на-нас, О-ля). Склад, що починається приголосним звуком, називається прикритим (а-на-нас, О-ля). Українська мова має переважно прикриті склади.

Склад, на який падає наголос, називається наголошеним (ки-ли-ма́-ми).  
Слова з рядка в рядок переосять по складах за правилами.
1. Односкладові слова не переносять: мак, рак.
2. Не переносять склад, що складається з одної букви (неправильно о-рел).
3. Букви й та ь під час переносу слів не можна відривати від попередньої букви. Перенось так: ліній-ка або лі-нійка, ляль-ка або ля-лька.
4. Буквосполучення ьо, буквосполучення йо при переносі не розривається: пеньо-чок, пе-ньочок, пе-ньо- чок, міль-йон.
5. Не можна розривати буквосполучення дж, дз, коли воно позначає один звук [дж], [дз]: ґу-дзик, си-джу, за-дзеленчав, по-дзвонив, хо-джу

Переглянь відео і запам'ятай!

4.Гра «Шифрувальник»
— Запишіть слова. Поділіть слова на склади, поставте наголос.
РБЕБО   (бобер)                        
набка      (кабан)              
КВВО    (вовк)
МІДЬДЕВ  (ведмідь)                     
КАЛДЖІБ   (бджілка)
— Яка тварина «зайва»? Поясніть свій вибір. (Бджілка)

5.Вибіркове списування. Спишіть слова: спочатку двоскладові, а потім трискладові:

Молоток, лимон, пінгвін, літак, листочок, маляр, кактус, бабуся, корабель, актор, дзвіночок.

Математика
Тема:"Числовий промінь.Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури."

Усний рахунок:

-Пригадайте, як знайти невідомий доданок?





Розвиваючі мультфільми. Урок - геометричні фігури


Робота у зошиті- с.42

Мистецтво

Тема. "Створюємо красу. Диригент. Виконання: гра "Оркестр". Слухання: М.Лисенко хор "А вже весна" з опери "Зима і Весна"



Відвідуючи концерти, ти можеш побачити, що перед оркестром чи хором стоїть людина з паличкою. Це — диригент. Його праця дуже відповідальна. Від його рухів залежить злагодженість звучання великого колективу музикантів — оркестру чи хору.


Зверни увагу на виразні рухи диригента.


М. Лисенко. Хор "А вже весна" з опери "Зима і Весна"

Як відтворили весняний настрій музичні колективи - оркестр і хор?
Звучання яких інструментів оркестру ти впізнаєш?
Чи відповідає настрій картини прослуханій музиці?


Порівняй різні музичні колективи — хор та оркестр.
В якому з них тобі хотілося би брати участь?
  

Немає коментарів:

Дописати коментар

 22 травня Математика ЯДС Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги.