Середа 21 лютого
1. Літературне читання Допомога поруч. К.Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба"
1 Прочитати уривок з електр."Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах"(Львів,2016 р.)С.112-117.
2.Виконати тестові завдання :
1Учитель французької мови був :
а)веселий і кмітливий;
б)добрий і лагідний;
в)сердитий і сварливий.
2.Як діти кепкували з мсьє Жака:
а)сміялися з його одягу;
б)копіювали ходу вчителя;
в)називаючи по імені,додавали українські слова з літерою "ж".
3.У Франції існує традиція - напередодні 1 квітня:
а)купити рибку;
б)вирізати рибку з паперу;
в)власноруч упіймати рибку у ставку.
4.Від чийого імені ведеться розповідь:
а)дівчинки Катрін;
б)мсьє Жака;
в)автора.
5.Чого навчив дітей мсьє Жак:
а)бути слухняними і виконувати усі завдання;
б)завжди перемагати;
в)нікого не кривдити і бути до всіх уважними.
6.Чому діти почували провину перед вчителем:
а)не виконали домашнє завдання;
б)не виготовили йому рибок;
в)не провели до потягу.
7 Продовж речення "Бо найгірша провина - ..."
8.Прочитаний вами твір-це:
а)текст-опис;
б)текст-розповідь;
в)текст-міркування.
Математичний диктант.
Різницю чисел 80 і 17 зменшити у 9 разів;
50 збільшити на добуток чисел 8 і 6;
Частку чисел 54 і 9 зменшити у 3 рази;
Суму чисел 60 і 12 зменшити у 9 разів;
60 зменшити на добуток чисел 6 і 9;
Добуток чисел 9 і 9 зменшити на 31.
Знайти і вилучити «зайве число»
200;500;800;1000;400;300;500;100;900;600.
Обчислити письмово
456 +180 69 + 831 646 – 190 635 – 76
Обчислити. Порівняти
3∙4∙2=
4·2·3=
-Що у них спільного?
-Чим відрізняються?
-Висновок.
а ∙ в = в ∙ а – переставний закон множення.
Виконати множення двома способами.
У виразах постав дужки по-різному та обчисли.
6 ∙ 2 ∙ 3 3 ∙ 2 ∙ 5 4 ∙ 2 ∙ 5 4 ∙ 3 ∙ 3
Для будь-яких чисел a, b, c правильна рівність (a ∙ b) ∙ c = a ∙ (b ∙ c)
Ця рівність виражає сполучний закон множення: щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел.
Висновок: множити можна в будь-якому порядку. Результат множення не залежить від порядку запису множників
Задача: До сімейного гаманця на придбання продуктів поклали кілька банкнот по 5 грн. На покупку хлібо-булочних виробів витратили 20 грн. Залишилось у гаманці 25 грн. Скільки було банкнот по 5 грн. у сімейному гаманці?
Приклади:
90– 5 · 4 5 · 5– 4 · 3 (44– 26): 9
9 · 5 + 8 · 5 8 · (22– 15) 10 + 2 · 7
3.Природознавство Міні проект "Добра справа для природи. ( Щоденно підгодовувати птахів)
22 лютого
Літературне читання
Хочеш бути щасливим, не будь лінивим
22 лютого
Літературне читання
Хочеш бути щасливим, не будь лінивим
Опрацювання оповідання А. Григорука «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим»
1. Прочитайе
ХОЧЕШ БУТИ ЩАСЛИВИМ, НЕ БУДЬ ЛІНИВИМ
Загадала бабуня, щоб Дениско перебрав дві склянки гречаних круп на кашу: там же і насінинки бур'яну трапляються, і «колінця» від стебел, і навіть манюні грудочки землі. А від усього того хіба може бути каша смачна!
Сів Дениско за стіл, чисті крупинки відгортає по ліву руку, а весь непотріб — по праву. Тільки робота ця загайна і вимагає великого терпцю та уваги, а на Дениска швидко ліньки напали. От він і перебрав крупи абияк.
Бабуня ж була певна, що Дениско попрацював на совість, і висипала крупи в окріп. Зварилася каша. Сіли всі вечеряти. Коли це Дениско як підскочить:
Ой! Що ви мені підсунули! — і виплюнув на край тарілки крем'яшка.
Всі повернули до нього голови, а бабуня відклала набік ложку і з докором сказала:
Це дякуй тому хлопчикові, що крупи перебирав. Все йому, бач, ліньки.
Е, лінивому й нитку перервати важко,— підтакнув тато.
Щира правда, — не втримавшись, докинув і своє слово дідусь. — Лінивий сидячи спить, лежачи робить.
Ледачому завше ніколи, посміхнулася мама. — Вранці росяно, в обід душно, а ввечері комарі кусають.
Знаю, знаю, — винувато закліпав очима Дениско. — Хочеш бути щасливим, не будь лінивим...
— Хто головний герой оповідання?
— Хто попросив Дениска про допомогу?
— Навіщо слід було перебирати гречані крупи?
— Як Дениско виконав роботу, яку йому доручила бабуся?
— Чому Дениско не на совість виконав доручення?
— Чому бабуся не перевірила його роботу?
— Хто першим «постраждав» від неякісно зробленої роботи?
— Як оцінили вчинок Дениска його рідні?
— Що цікавого помітили в їхніх відповідях?
Гра «Чиї це слова?»
— Що ви мені підсунули!
— Все йому, бач, ліньки!
— Е, лінивому й нитку перервати важко.
— Лінивий сидячи спить, лежачи робить.
— Ледачому завше ніколи.
— Хочеш бути щасливим — не будь лінивим.
2. Згадайте прислів'я, запам'ятайте їх та вживайте у власному мов
ленні.
Лінивому й нитку... Хочеш бути щасливим —. Ледачому завше... Лінивий сидячи спить,...
..не будь лінивим. ..ніколи.
..лежачи робить. ..перервати важко
— Чого навчило вас оповідання?
Домашнє завдання
Читати, переказувати оповідання.
Трудове навчання
Самообслуговування. Одяг і взуття. Інструменти і матеріали для оздоблення одягу гудзикамии.
Пр. робота Пришити гудзик з 4 отворами.
Я у світі
Історичні скарби України
с.100-102 читати, відповідати
Підготувати розповідь про історичну пам'ятку України.
Російська мова
Вивчення теми:"Правильно произносим твердые и мягкие согласные. Сопоставляем слова русского и украинского языка"
УПОТРЕБЛЕНИЕ Ь ДЛЯ ОБОЗНАЧЕНИЯ МЯГКОСТИ СОГЛАСНЫХ
ь для обозначения мягкости согласных пишется:
|
ь не пишется, если согласный смягчается:
| ||||
на конце слова после букв, обозначающих мягкие согласные
|
в середине слова после л — [л'] и н — [н']
|
;
|
в середине слова перед к, б, м, г
|
последующим мягким согласным
|
всегда мягкими ч, щ
|
богатырь, степь
|
мальчик, уменьшить
|
коньки, просьба
|
бантик [бан'т'ик]
|
ручка, мощный
|
ГОРЬКАЯ ВОДА
Толя с Витей возвращались из леса в лагерь. По дороге шла старушка с ведром воды. Тяжело ей было его нести. Мальчики это заметили. Но Толя быстро зашагал в лагерь. Витя побежал помогать старушке.
Однажды Толя шёл с прогулки. Он захотел пить, постучал в избу. Дверь открыла знакомая старушка. Она встретила Толю приветливо, дала воды. Мальчик покраснел. Он выпил воды и выбежал па улицу. Вода ему показалась горькой. В. Осееев.
Задание:
1.Виразительно прочитать текст.
2.Выписать слова с мягким знаком.
3.Назвать главную мысль рассказа.
23 лютого (п'ятниця)
Українська мова Тема. Спостереження за влучним вживанням іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль.
Пригадати:
- Що таке іменник? ( Іменник – це частина мови, що означає назву предметів і відповідає на питання: хто? що?).
- Іменники можуть бути … (назвами істот (хто?) і неістот (що?).
- ще бувають іменники… (Власними, загальними).
- Більшість іменників належать до родів… (Чоловічий, жіночий, середній).
- Іменники мають … (Числа – однина і множина).
- Іменники змінюються за…. (питаннями)
Скласти прислів’я. Записати
Марнує, годує, людину, а, лінь, праця.
- Знайдіть слова, які відповідають на питання –що?
- Яка особливість цих слів у прислів’ї ?
- Як називаються слова , що мають протилежне значення?
Наприклад: Ніч – день, зима – літо, радість – сум.
Дібрати синонімічний ряд до слова – ліс.
Словникова робота
Байрак – це невеликий лісок за балкою, горбом.
Чорноліс – густий зарослий ліс, чагарник.
Прочитай, добираючи з дужок потрібні за змістом слова.
Ранком до будинку підлетіла … (зграя, група) горобців.
Вони сіли на кущі і весело … (співали, щебетали, цвірінькали).
Раптом горобці побачили під вікном годівницю.
Вони … (злетіли, знялися, спурхнули) з куща і полетіли до годівниці.
Тепер кожного ранку горобці … (їли, клювали, харчувалися, підживлювались) у нашій годівниці.
Замінити словосполучення слів іншими, синонімами. Записати
Сонце сміється
Туман лягає
Ліс шепоче
Хмара проливає сльози
З однією парою словосполучень слів склади і запиши речення.
Самостійна диференційована робота.
1 варіант
Вибрати найбільш влучне слово із синонімічного ряду іменників:
їжа, страва, харч, корм, пожива.
Восени люди заготовляють для тварин -------------- .
Комахи під корою дерев знаходять ------------------.
У дорогу турист взяв із собою -------------- .
2 варіант
Заміни словосполучення найбільш влучним іменником – синонімом.
Восени падає листя - ------------- .
Сильний дощ - ------------- .
Дрібний осінній дощ - -------------.
Скласти 3 – 4 речення, в яких вжиті іменники синоніми. Записати.
Математика
Тема. Властивості множення і ділення на 1, 10, 100. Розвязування задач на дві і три дії.
1. Завдання №748, 749(усно)
2. У кожній рівності порівняти перший множник і добуток і зробити висновок.
4 ∙ 10 = 40 3 ∙ 100 = 300 7 ∙ 100 = 700
8 ∙ 10 = 80 5 ∙ 100 = 500 9 ∙ 100 = 900
Щоб помножити число на 10, треба до нього справа приписати один нуль.
Щоб помножити число на 100, треба до нього справа приписати два нулі.
3. Завдання №751
Щоб поділити на 10 число, яке закінчується нулями, треба в ньому справа закрити один нуль.
4. Завдання №752 (письмово)
5. Задача №741, 746.
Немає коментарів:
Дописати коментар