середу, 21 лютого 2018 р.

Дистанційне навчання

 У звязку з погіршенням епідеміологічної ситуації колегіум переходить в режим дистанційного навчання.Завдання і рекомендації з предметів англійська мова та інформатика ви можете переглянути у блогах своїх вчителів з цих предметів. Надсилайте звіт про роботу на електронну пошту ivakho555@gmai.com

Середа 21 лютого

1. Літературне читання  Допомога поруч. К.Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба"

1 Прочитати уривок з електр."Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах"(Львів,2016 р.)С.112-117.

2.Виконати тестові завдання :


1Учитель французької мови був :
а)веселий і кмітливий;
б)добрий і лагідний;
в)сердитий і сварливий.


2.Як діти кепкували з мсьє Жака:
а)сміялися з його одягу;
б)копіювали  ходу вчителя;
в)називаючи по імені,додавали українські слова з літерою "ж".


3.У Франції існує традиція - напередодні 1 квітня:
а)купити рибку;
б)вирізати рибку з паперу;
в)власноруч упіймати рибку у ставку.


4.Від чийого імені ведеться розповідь:
а)дівчинки Катрін;
б)мсьє Жака;
в)автора.


5.Чого навчив дітей мсьє Жак:
а)бути слухняними і виконувати усі завдання;
б)завжди перемагати;
в)нікого не кривдити і бути до всіх уважними.


6.Чому діти почували провину перед вчителем:
а)не виконали домашнє завдання;
б)не виготовили йому рибок;
в)не провели до  потягу.


7 Продовж речення "Бо найгірша провина - ..."


8.Прочитаний вами  твір-це:
а)текст-опис;
б)текст-розповідь;
в)текст-міркування.


2. Математика Переставний та сполучний закон множення

Математичний диктант.
*    Різницю чисел 80 і 17 зменшити у 9 разів;
*    50 збільшити на добуток чисел 8 і 6;
*    Частку чисел 54 і 9 зменшити у 3 рази;
*    Суму чисел 60 і 12 зменшити у 9 разів;
*    60 зменшити на добуток чисел 6 і 9;
*    Добуток чисел 9 і 9 зменшити на 31.
Знайти і вилучити «зайве число»
200;500;800;1000;400;300;500;100;900;600.
Обчислити письмово
456 +180    69 + 831     646 – 190   635 – 76
Обчислити. Порівняти
3∙4∙2=
4·2·3=
-Що у них спільного?
-Чим відрізняються?
-Висновок.
а ∙ в = в ∙ а – переставний закон множення.

Виконати множення двома способами.
(98)7=7=9(87)=9=
 У виразах постав дужки по-різному та обчисли.

∙ 2 ∙ 3        3 ∙ 2 ∙ 5       4 ∙ 2 ∙ 5      4 ∙ 3 ∙ 3
Для будь-яких чисел a, b, c правильна рівність       ( b)  c =  a  (b  c)
Ця рівність виражає сполучний закон множення: щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел.
Висновок: множити можна в будь-якому порядку. Результат множення не залежить від порядку запису множників
 Задача: До сімейного гаманця на придбання продуктів поклали кілька банкнот по 5 грн. На покупку хлібо-булочних виробів витратили 20 грн. Залишилось у гаманці 25 грн. Скільки було банкнот по 5 грн. у сімейному гаманці?


Приклади:
90– 5 · 4           5 · 5– 4 · 3          (44– 26): 9   
 9 · 5 + 8 · 5      8 · (22– 15)        10 + 2 ·

 3.Природознавство  Міні проект "Добра справа для природи. ( Щоденно підгодовувати птахів)

  


22 лютого

  
Літературне читання
Хочеш бути щасливим, не будь лінивим

Опрацювання оповідання А. Григорука «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим»
1. Прочитайе
ХОЧЕШ БУТИ ЩАСЛИВИМ, НЕ БУДЬ ЛІНИВИМ
    Загадала бабуня, щоб Дениско перебрав дві склянки гречаних круп на кашу: там же і насінинки бур'яну трапляються, і «колінця» від стебел, і навіть манюні грудочки землі. А від усього того хіба може бути каша смачна!
Сів Дениско за стіл, чисті крупинки відгортає по ліву руку, а весь непотріб — по праву. Тільки робота ця загайна і вимагає великого терпцю та уваги, а на Дениска швидко ліньки напали. От він і перебрав крупи абияк.
Бабуня ж була певна, що Дениско попрацю­вав на совість, і висипала крупи в окріп. Зварилася каша. Сіли всі вечеряти. Коли це Дениско як підскочить:
Ой! Що ви мені підсунули! — і виплюнув на край тарілки крем'яшка.
Всі повернули до нього голови, а бабуня від­клала набік ложку і з докором сказала:
Це дякуй тому хлопчикові, що крупи пере­бирав. Все йому, бач, ліньки.
Е, лінивому й нитку перервати важко,— підтакнув тато.
Щира правда, — не втримавшись, докинув і своє слово дідусь.  — Лінивий сидячи спить, лежачи робить.
Ледачому завше ніколи, посміхнулася мама.  —  Вранці росяно, в обід душно, а ввечері комарі кусають.
Знаю, знаю, — винувато закліпав очима Дениско. —  Хочеш бути щасливим, не будь лінивим...

— Хто головний герой оповідання?
— Хто попросив Дениска про допомогу?
— Навіщо слід було перебирати гречані крупи? 
— Як Дениско виконав роботу, яку йому доручила бабуся?
— Чому Дениско не на совість виконав доручення?
— Чому бабуся не перевірила його роботу?
— Хто першим «постраждав» від неякісно зробленої роботи?
— Як оцінили вчинок Дениска його рідні?
— Що цікавого помітили в їхніх відповідях?
 Гра «Чиї це слова?»
— Що ви мені підсунули!
— Все йому, бач, ліньки!
— Е, лінивому й нитку перервати важко.
— Лінивий сидячи спить, лежачи робить.
— Ледачому завше ніколи.
— Хочеш бути щасливим — не будь лінивим.
2. Згадайте прислів'я, запам'ятайте їх та вживайте у власному мов
ленні.
Лінивому й нитку... Хочеш бути щасливим —. Ледачому завше... Лінивий сидячи спить,...
..не будь лінивим. ..ніколи.
..лежачи робить. ..перервати важко

— Чого навчило вас оповідання?
 Домашнє завдання
Читати, переказувати оповідання.
Трудове навчання
Самообслуговування. Одяг і взуття. Інструменти і матеріали для оздоблення одягу гудзикамии.
Пр. робота Пришити гудзик з 4 отворами.
Я у світі
Історичні скарби України
с.100-102 читати, відповідати
Підготувати розповідь про історичну  пам'ятку України.

Російська мова
Вивчення теми:"Правильно произносим твердые и мягкие согласные. Сопоставляем слова русского и украинского языка"
УПОТРЕБЛЕНИЕ Ь ДЛЯ ОБОЗНАЧЕНИЯ МЯГКОСТИ СОГЛАСНЫХ

ь для обозначения мягкости согласных пишется:
ь не пишется, если согласный смягчается:
на конце слова после букв, обозначающих мягкие согласные
в середине слова после л — [л'] и н — [н']
в середине слова перед к,  б, м, г
последующим мягким согласным
всегда мягкими ч, щ
богатырь, степь
мальчик, уменьшить

 коньки, просьба
бантик [бан'т'ик]
ручка, мощный



ГОРЬКАЯ ВОДА
Толя с Витей возвращались из леса в лагерь. По дороге шла старушка с ведром воды. Тяжело ей было его нести. Мальчики это заметили. Но Толя быстро зашагал в лагерь. Витя побежал помогать старушке.
Однажды Толя шёл с прогулки. Он захотел пить, постучал в избу. Дверь открыла знакомая старушка. Она встретила Толю приветливо, дала воды. Мальчик покраснел. Он выпил воды и выбежал па улицу. Вода ему показалась горькой.                                            В. Осееев.
Задание:
1.Виразительно прочитать текст.
2.Выписать слова с мягким знаком.
3.Назвать главную мысль рассказа.

23 лютого  (п'ятниця)

Українська мова   Тема. Спостереження за влучним вживанням  іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль.
Пригадати:
-          Що таке іменник?     ( Іменник – це частина мови, що означає назву  предметів і відповідає на питання: хто? що?).
-          Іменники можуть бути  …  (назвами істот (хто?) і неістот (що?).
-          ще бувають іменники… (Власними, загальними).
-          Більшість іменників належать до родів…  (Чоловічий, жіночий, середній).
-          Іменники мають   … (Числа – однина і множина).
-          Іменники змінюються за…. (питаннями)
Скласти прислів’я. Записати
Марнує, годує, людину, а, лінь, праця.
-          Знайдіть слова, які відповідають на питання –що? 
-          Яка особливість  цих слів у прислів’ї ?
-          Як називаються слова , що мають протилежне значення? 
Наприклад: Ніч – день, зима – літо, радість – сум.
Дібрати синонімічний ряд до слова – ліс.
Словникова робота 
                       Байрак – це невеликий лісок за балкою, горбом.
                       Чорноліс – густий зарослий ліс, чагарник.
Прочитай, добираючи з дужок потрібні за змістом слова.  
Ранком до будинку підлетіла … (зграя, група) горобців.
Вони сіли на кущі і весело … (співали, щебетали, цвірінькали).
Раптом горобці побачили під вікном годівницю.
Вони … (злетіли, знялися, спурхнули) з куща і полетіли до годівниці.
Тепер кожного ранку горобці … (їли, клювали, харчувалися, підживлювались) у нашій годівниці.
Замінити словосполучення слів іншими, синонімами. Записати           
            Сонце сміється                              
            Туман лягає                          
            Ліс шепоче                  
            Хмара проливає сльози          
З однією парою словосполучень слів склади і запиши речення.
Самостійна диференційована робота.
1 варіант
Вибрати найбільш влучне слово із синонімічного ряду іменників:
їжа, страва, харч, корм, пожива.
Восени люди заготовляють для тварин  -------------- . 
Комахи під корою дерев знаходять  ------------------. 
У дорогу турист взяв із собою   -------------- . 
2 варіант
Заміни словосполучення найбільш влучним іменником – синонімом. 
Восени падає листя  -  ------------- .
Сильний дощ  -    -------------  .
Дрібний осінній дощ  - -------------.
Скласти 3 – 4 речення,  в яких вжиті  іменники синоніми. Записати.

Математика

Тема. Властивості множення і ділення на 1, 10, 100. Розвязування задач на дві  і три дії.

1. Завдання №748, 749(усно)
2. У кожній рівності порівняти перший множник і добуток і зробити висновок.
 10 = 40         3 ∙ 100 = 300        7  ∙ 100 = 700
8 ∙ 10 = 80         5 ∙ 100 = 500        9  ∙ 100 = 900

Щоб помножити число на 10, треба  до нього справа приписати один нуль.
Щоб помножити число на 100, треба  до нього справа приписати два нулі.

3. Завдання №751

Щоб поділити  на 10 число, яке закінчується нулями,   треба  в ньому справа закрити один нуль.
Щоб поділити  на 100 число, яке закінчується нулями,   треба  в ньому справа закрити два нулі.

4. Завдання №752 (письмово)

5. Задача №741, 746.






Немає коментарів:

Дописати коментар

 8 березня Математика Підручник ст. 92. № 3 Зошит ст. 18 ЯДС Коли ми самі вдома Виконай завдання в зошиті ст.29