Середа 28 лютого
1. Літературне читання.
Тема :"Тяжко-важко в світі жити сироті без роду." Оксана Іваненко "Тарас у наймах"
с. 134-135 читати, відповідати.
Про що мріяв Тарас?
Які поневіряння довелось пережити малому хлопчикові, коли він шукав учителя?
Чому, на твою думку він не залишив своїх пошуків?
Які риси характеру Тараса виявились у цих вчинках?
2. Математика
Тема : "Ділення числа на рівне йому число"
Повторимо правило ділення числа на 1, на рівне йому число, нуля на число.
— Здається, немає нічого особливого в печерицях, опеньках чи красеняхбілих грибах. Проте гриби — істоти загадкові.
— Погодьтеся, цвіль у сирих приміщеннях і пліснява на продуктах зовніне мають нічого спільного із шапинковими грибами, які збирають у лісі. Людинавіть не підозрюють що їх оточує цілий світ грибів-невидимок.
Порівняйте плодові тіла різних грибів. Зробіть висновокпро різноманітність плодових тіл у грибів.
— Відгадайте загадку.
— Поміркуйте! Які ознаки грибів указують на їх належність до живої природи?
— Про що ви дізналися в рубриці « Для допитливих»?
Висновки
1 березня
Літературне читання
Шевченкове слово.Тарас Шевченко"Село! І серце одпочине...",
"І досі сниться: під горою".
Виразно читати. Відповідати на питання.
Російська мова
Тема. Правильно произносим и пишем слова с согласными,обозначенными буквами ж,ш,ц,,ч,щ.Составляем высказывание по рисунку."
Чистоговорки ( произносить чётко, правильно, быстро).В яйце цыплёнку не сидитсяКак ему освободиться? Котёнок ЦАП кусается,Цыплёнок ЦЫП клюётся. Ждут ежа ежата,Ждут ужа ужата. Жук жуку жужжал: «Жжжу - -жжжу.Я с ежжом давно дружжу». Летучие мыши на крышеПлаточками машут и пляшут Шесть мышат шагают в школу,Шаловливых и весёлых.На уроках шесть мышатШелестят, шумят, шуршат.Тише, кот сюда спешит!Шмыг – и в школе ни души. Петя лещаПоймать обещал. Щуку я тащу, тащу,щуку я не упущу! Ученик задачейОчень озадачен. Удовольствие для чаекКогда волны их качают.Запомни:– Чу, щу пиши с буквой у (учу,пишу)- Жи,ши пиши с буквой и (жираф,жизнь). Задание:спиши текст,подчеркни в словах буквы ж,ш,ц,,ч,щ Папа,Женя и Миша шли от станции к речке,чтобы ловить рыбу.Папа поймал большую щуку и трех лещей.Женя - двух щук.А у Миши лещ сорвался с крючка и упал в воду...
Рассмотри рисунок Составь устно небольшой рассказ ,используя слова с буквами ж,ш,ц,,ч,щ.
2 березня
Математика
Ділення виду 80:8, 700:7.Розв'язування задач.
«Знайди “зайве” число»
2 4 6 7 10 12 14
6 18 24 29 36 42
—Чому воно «зайве» і яким числом його потрібно замінити.
Усні обчислення
8 ∙ 7 – 6 + 30 : 1
28 : (7 ∙ 4) ∙ 6
30 – (20 – 10 : 2) : 15
30 – (20 – 10 • 2) ∙ 5
4. Заміна розрядних чисел більш крупними
50 = ... дес. 70 =... дес.
500 = ... дес. 700 = ... сот.
500 = ... сот. 700 = ... дес.
Усні обчислення (с. 120, завдання 758) Обчислення за зразком (с. 120, завдання 759)
знайти частки
Зразок
80 : 8 = 10
80 — це 8 десятків.
Якщо 8 десятків ділимо на 8 одержимо 1 десяток, тобто число 10.
700 : 7 = 100
700 — це 7 сотень.
Якщо 7 сотень ділимо на 7 одержимо 1 сотню, тобто число 100.
Пам’ятка
1) Замінюю кругле число більш крупною розрядною одиницею: дес. (сот.)
2) Ділю число розрядних одиниць на число, отримую одну розрядну одиницю.
3) Результат подаю в одиницях.
60 : 6 = 6 дес. : 6 = 1 дес. = 10
600 : 6 = 6 сот. : 6 = 1 сот. = 100
робота над задачею (с. 120, завдання 760)
— Прочитайте питання задачі. (Скільки кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків?)
— Як ви вважаєте, більше чи менше кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків?
— Повторіть питання задачі.
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі?
— Якою дією відповімо на питання задачі?
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі?
— Що треба знати, щоб знайти, скільки кілограмів цукрових буряків потрібно, щоб одержати 1 кг цукру?
— Якою дією відповімо на запитання?
— Тепер можна відповісти на головне питання задачі? (Так)
— Складіть план розв’язання задачі. (Першою дією дізнаємося, скільки кілограмів цукру можна одержати з 1 кг цукрових буряків. Другою дією дізнаємося, скільки кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків.)
— Запишіть розв’язання.
С. 121, завдання 764
Природознавство
Тема:Будова грибів
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg Розгляньте на с. 121 у підручнику будову гриба. Гриби розмножуються спорами і частинами грибниці. Спори за допомогою вітру потрапляють в ґрунт. Після дощику, коли сонце прогріває землю, спори утворюють грибницю і з’являються нові гриби. Ростуть вони дуже швидко і живуть близько 10 днів. Тому коли збирають гриби, їх потрібно акуратно зрізати, а не рвати, щоб не зруйнувати грибницю. Виконайте у зошиті завдання на с.44. |
Як знайти блог вчітеля англійської мови Радіонова З.О. ????
ВідповістиВидалити