середу, 28 лютого 2018 р.

Шановні батьки, дорогі учні! З 28 лютого - 3 березня працюємо в режимі дистанційного навчання. 

Середа 28 лютого

1. Літературне читання.
Тема :"Тяжко-важко в світі жити сироті без роду." Оксана Іваненко "Тарас у наймах"
с. 134-135  читати, відповідати.
Про що мріяв Тарас?
Які поневіряння довелось пережити малому хлопчикові, коли він шукав учителя?
Чому, на твою думку  він не залишив своїх пошуків?
Які риси характеру Тараса виявились у цих вчинках?

2. Математика
Тема : "Ділення числа на рівне йому число"

Повторимо правило ділення числа на 1, на рівне йому число, нуля на число.


  Склаємо рівності(с. 117,завдання 739)
 з кожного виразу на множення та його значення складаємо рівність із діленням.
—  Чому дорівнюють частки а : а; а : 1; 0 : а?
—  Чи має сенс вираз а : 0?
     Розв'язуємо приклади с. 117, завдання №740
596 + 374•1             596 + 374•0            0 • 320 : 1
(596 + 374)*1          (596 + 374)*0         0 + 320 : 1
Опрацьовуємо задачу (с. 117, завдання 741)
—  Прочитайте задачу. Розгляньте малюнок. Про що розповідається в задачі? Запишіть задачу коротко.
—  Прочитайте питання задачі.
—  У цій задачі дано три суми: сума трьох чисел» сума першого та другого числа, сума другого та третього числа.
—  Як знайти кількість курей? (Треба від суми трьох чисел відняти суму качок та гусей.)
—  Як знайти кількість гусей? (Треба від суми трьох чисел відняти суму курей і качок.)
—  Як знайти кількість качок? (Можна міркувати двома способами: від суми курей і качок відняти число курей, або від суми качок та гусей відняти число гусей.)
 Розв'язання по діях. Розв'язання
1) 208 - 129 = 79 (пт.) — гусей;
2) 208- 115 = 93 (пт.) — курей;
3) 129 - 93 = 36 (шт.) — качок. Відповідь: 79 гусей, 93 курки, 36 качок.
 Розв'язуємо геометричну задачу (с. 118, завдання № 742)
Довжина — 8 см, це на 4 см більше від ширини
Периметр —?

 Розв'язуємо рівняння (с 118, завдання № 744) 
х + 408 = 643                   684 - х = 256                  х - 312 = 539

    Розв'язування логічних завдань
С. 118, завдання 745.
Від 6 кг цукру треба відважити 750 г на терезах без гир. Як це зробити?

Розважити цукор навпіл і висипати в торбинку 3 кг. З кг, що залишилися на шальці, розважити навпіл і висипати в торбину ще 1 кг 500 г. Решту 1 кг 500 г розважити порівну і висипати в торбину 750 г. На шальці буде 750 г.  

—  Що дістаємо у частці при діленні будь-якого числа на 1?
—  Що дістаємо у частці при діленні будь-якого числа на це саме число, крім нуля?
—  Наведіть приклади. 

    Гра «Віднови рівність»
—  Уставте знаки арифметичних дій так, щоб рівності були правильними.
62 □ 0 = 62                    79 □ 1 = 80                    23 □ 0 = 23
49 □ 49 = 0                      190 □ 1 = 190                    0 □ 51 = 0
(№740, 742,744)

Природознавство 
Тема "Картинки по запросу гриби живі організми 3 клас ютубГриби-живі організми"

с.121-122  читати, відповідати.
https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg
— Здається, немає нічого особливого в печерицях, опеньках чи красеняхбілих грибах. Проте гриби — істоти загадкові. 
— Погодьтеся, цвіль у сирих приміщеннях і пліснява на продуктах зовніне мають нічого спільного із шапинковими грибами, які збирають у лісі. Людинавіть не підозрюють що їх оточує цілий світ грибів-невидимок.
 Порівняйте плодові тіла різних грибів. Зробіть висновокпро різноманітність плодових тіл у грибів.
— Відгадайте загадку.
— Поміркуйте! Які ознаки грибів указують на їх належність до живої природи?
— Про що ви дізналися в рубриці « Для допитливих»?
Висновки
  • У природі існує цілий світ грибів.
  • Гриби — це окрема група організмів.
  • Гриби живляться готовими поживними речовинами, як тварини, але ростуть і ведуть прикріплений спосіб життя, як рослини.
1 березня 

Літературне читання
 Шевченкове слово.Тарас Шевченко"Село! І серце одпочине...",
"І досі сниться: під горою".
Виразно читати. Відповідати на питання.

Російська мова

Тема. Правильно произносим и пишем слова с согласными,обозначенными буквами ж,ш,ц,,ч,щ.Составляем высказывание по рисунку."

Чистоговорки (  произносить чётко, правильно, быстро).В яйце цыплёнку не сидитсяКак ему освободиться?

Котёнок ЦАП кусается,Цыплёнок ЦЫП клюётся.

Ждут ежа ежата,Ждут ужа ужата.

Жук жуку жужжал: «Жжжу - -жжжу.Я с ежжом давно дружжу».

Летучие мыши на крышеПлаточками машут и пляшут

Шесть мышат шагают в школу,Шаловливых и весёлых.На уроках шесть мышатШелестят, шумят, шуршат.Тише, кот сюда спешит!Шмыг – и в школе ни души.

Петя лещаПоймать обещал.

Щуку я тащу, тащу,щуку я не упущу!

Ученик задачейОчень озадачен.

Удовольствие для чаекКогда волны их качают.Запомни:– Чу, щу пиши с буквой у (учу,пишу)- Жи,ши пиши с буквой и (жираф,жизнь).

Задание:спиши текст,подчеркни в словах буквы  ж,ш,ц,,ч,щ

Папа,Женя и Миша шли от станции к речке,чтобы ловить рыбу.Папа поймал большую щуку и трех  лещей.Женя - двух щук.А у Миши лещ сорвался с крючка и упал в воду...
Рассмотри рисунок Составь устно  небольшой рассказ ,используя слова с буквами ж,ш,ц,,ч,щ.


Картинки по запросу малюнки тварин

2 березня

Математика
Ділення виду 80:8, 700:7.Розв'язування задач.
«Знайди “зайве” число»
2 4 6 7 10 12 14
6 18 24 29 36 42 
—Чому воно «зайве» і яким числом його потрібно замінити.
 Усні обчислення
8 ∙ 7 – 6 + 30 : 1
28 : (7 ∙ 4) ∙ 6
30 – (20 – 10 : 2) : 15
30 – (20 – 10 • 2) ∙ 5
4. Заміна розрядних чисел більш крупними
50 = ... дес.         70 =... дес.
500 = ... дес.       700 = ... сот.
500 = ... сот.       700 = ... дес.
Усні обчислення (с. 120, завдання 758) Обчислення за зразком (с. 120, завдання 759)
 знайти частки 
Зразок
80 : 8 = 10
80 — це 8 десятків.
Якщо 8 десятків ділимо на 8 одержимо 1 десяток, тобто число 10.
700 : 7 = 100
700 — це 7 сотень.
Якщо 7 сотень ділимо на 7 одержимо 1 сотню, тобто число 100.
Пам’ятка
1) Замінюю кругле число більш крупною розрядною одиницею: дес. (сот.)
2) Ділю число розрядних одиниць на число, отримую одну розрядну одиницю.
3) Результат подаю в одиницях.
60 : 6 = 6 дес. : 6 = 1 дес. = 10
600 : 6 = 6 сот. : 6 = 1 сот. = 100
 робота над задачею (с. 120, завдання 760)
— Прочитайте питання задачі. (Скільки кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків?)
— Як ви вважаєте, більше чи менше кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків?
— Повторіть питання задачі.
— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі?
— Якою дією відповімо на питання задачі? 
— Чи можна відразу відповісти на питання задачі?
— Що треба знати, щоб знайти, скільки кілограмів цукрових буряків потрібно, щоб одержати 1 кг цукру?
— Якою дією відповімо на запитання?
— Тепер можна відповісти на головне питання задачі? (Так)
— Складіть план розв’язання задачі. (Першою дією дізнаємося, скільки кілограмів цукру можна одержати з 1 кг цукрових буряків. Другою дією дізнаємося, скільки кілограмів цукру можна одержати із 600 кг таких буряків.)
— Запишіть розв’язання.
С. 121, завдання 764

Природознавство
Тема:Будова грибів
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg
Розгляньте на с. 121  у підручнику будову гриба.
 Гриби розмножуються спорами і частинами грибниці. Спори за допомогою вітру потрапляють в ґрунт. Після дощику, коли сонце прогріває землю, спори утворюють грибницю і з’являються нові гриби. Ростуть вони дуже швидко і живуть близько 10 днів. Тому коли  збирають  гриби, їх потрібно акуратно зрізати, а не рвати, щоб не зруйнувати грибницю.
Виконайте у зошиті завдання на  с.44.





1 коментар:

 8 березня Математика Підручник ст. 92. № 3 Зошит ст. 18 ЯДС Коли ми самі вдома Виконай завдання в зошиті ст.29