ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 13 ТРАВНЯ
5. Накресли перший
відрізок завдовжки 10 см, а другий – на
1 см довший.
Навчання грамоти
Тема:"Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк)"(Ч.2,с.98-99)
Тема:"Слова- назви дії предметів.Виконання мовних вправ.Списування тексту,поданого рукописним шрифтом"
Перегляньте відео.Пригадайте слова-назви дії предметів.
https://www.youtube.com/watch?v=8Ng3WsmpguU
Щоб стати справжнім митцем, потрібно багато й наполегливо вчитися. Композитори, диригенти, музиканти-виконавці вчаться у спеціальних навчальних закладах — музичних школах, академіях.
Прослухати:
1. К. Дебюссі "Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу)".
Математика
Тема:"Нумерація в межах 100. Об'ємні геометричні фігури. Задачі"
Тема:"Нумерація в межах 100. Об'ємні геометричні фігури. Задачі"
1.Запиши числа у порядку
збільшення:
90 13
75 30 8
2. Обчисли:
10 + 16= 13 - 10=
50 + 7= 87 - 80=
94 - 3= 56 + 1=
3.Розв’яжи задачу:
Бабуся спекла 30 пиріжків
з вишнями та 40 пиріжків з яблуками.
Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
4. Порівняй (постав знаки : >
, < , = ):
12 * 21 39
кг * 30кг
70 * 47 4
л *
14л
1год * 60хв 1
дм *
10см
1грн * 99к. 1доба * 1
тиж.
Навчання грамоти
Тема:"Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк)"(Ч.2,с.98-99)
1.Гра «Магазин»
— Що купив дідусь дітям у магазині? Знайдіть малюнки, що відповідають звуковим схемам.

— Чи доводилося вам з рідними ходити до магазину? Які магазини ви відвідували? Які покупки ви робили?
— Запрошую вас у магазин! Вам необхідно зробити покупку із трьох предметів.
Гра «Що покладем у кошик?»
В розмальованій хустині,
Солоденька всередині.
Коли нею почастують,
Діти тішаться, ласують. (Цукерка.)
Тісто, ягоди і крем,
Шоколад, прикраси, джем.
Дуже страву цю люблю
Її в кондитерській куплю. (Тістечко.)
Як навколо об'їси —
Серединки не проси.
Ми такі гостинці:
Дірка в серединці. (Бублики.)
На бурульку овоч схожий,
Та розтанути не може.
В корінці всі вітаміни
У руденької... (морквини).
Сотню хусточок напнула,
Щоб у вуха не надуло,
І на шию ще хустину
Пов'язала... (капустина).
Фрукт заморський і чубатий,
Носить панцир він картатий.
Смаком здивував всіх нас
Соковитий... (ананас).
Помаранчева шкуринка
Та смачненька серединка.
Родом з теплих він країн.
Фрукт цей зветься... (апельсин).
— Що ви покладете у свій кошик? Поясніть свій вибір.
2. Слухання вірша Н. Вернигори «Моє місто»
3.Опрацювання тексту «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк)
Виразно прочитати текст.
- Про що йдеться у тексті?
- Чи задоволені були діти покупками?
-Якою ви б намалювали свою вулицю?
- Чому дідусеві не сподобалася вулиця?
- Що б ви зробили, аби ваша вулиця була найкращою?
3.Вправа «Продовжте речення».
Гарний день видався (для кого?) ... для Лесі з Дмитриком.
Дідусь купив онукам (що?) ... альбом, олівці, цукерки.
Повернувшись додому, Леся з Дмитриком узялися малювати (що?) ... магазин, автобус, вулицю. — Чудова робота! — похвалив дідусь, — тільки вулиця (чия?)... не наша.
4. Складання правил поведінки на вулиці.
1. Ніколи не сміти на вулиці. Папірці викидай у зазначеному місці.
2. Не псуй дерева, квіти.
3. Не дражни на вулиці тварин.
4. Ніколи не переходь дорогу на червоне світло, навіть коли поблизу немає машин, краще переходити дорогу в спеціальних місцях для переходу — так безпечніше.
5. Якщо тобі потрібно перейти дорогу, а в тому місці немає світлофора, то уважно подивись в обидві сторони, щоб упевнитись, що поблизу немає машин, а тільки потім переходь.
6. Будь особливо обережним під час переходу вулиці, коли в очі світить сонце, яскраве сонячне світло сліпить очі, тоді ти можеш не помітити машину, що наближається. Якщо на тобі немає шапочки з козирком, закрийся від сонця рукою чи книжкою.
7. Грайся тільки на ігровому майданчику. Не вискакуй на проїжджу частину з м'ячем чи іграшкою: ти ризикуєш не побачити машину і потрапити під її колеса.
8. Не катайся на велосипеді проїжджою частиною вулиці — це дуже небезпечно.
Навчання грамотиТема:"Слова- назви дії предметів.Виконання мовних вправ.Списування тексту,поданого рукописним шрифтом"
Перегляньте відео.Пригадайте слова-назви дії предметів.
https://www.youtube.com/watch?v=8Ng3WsmpguU
— Відгадайте загадку (усно).
Хто ж то тьохкає й туркоче, і щебече, і деркоче,
І ґелґоче, і курличе, і скрекоче, і кигиче,
Туркотить і цвірінчить, і пугикає, і кряче,
І кує, кудкудаче?..
Всі дорослі й дітлахи
Знають добре: то... (птахи).
— Назвіть слова, які відповідають на питання що робить?
Спишіть текст, поданий рукописним шрифтом.
Посилання на відео:
- Слова, які означають дії предметів
- https://www.youtube.com/watch?v=zbMYqVUu4dY
Мистецтво
Тема:"До вершини майстерності. Слухання: К. Дебюссі "Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу)". Н.Нижанківський "Івасько грає на чельо". Виконання: П.Потапенко, М.Івенсен "Урок" (в ролях)"
Щоб стати справжнім митцем, потрібно багато й наполегливо вчитися. Композитори, диригенти, музиканти-виконавці вчаться у спеціальних навчальних закладах — музичних школах, академіях.
Прослухати:
1. К. Дебюссі "Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу)".
2. Н. Нижанківський. Івасько грає на чельо.
Як композитори «розповіли» про маленьких музикантів, що вправляються в грі на інструментах?
Поміркуй, чого навчаються дівчатка на картинах.
3. Вчимо пісню
Поміркуй, чого навчаються дівчатка на картинах.
3. Вчимо пісню
УРОК
Музика Т. Попатенко Слова М. Івенсен
Музика Т. Попатенко Слова М. Івенсен
Хмарка в небі, а по лузі
По траві — тінь пливе.
Ляльки вчать уважно букви:
“А, бе, ве, а, бе, ве…”
Вітре, нам не заважай
І сторінки не гортай,
Ти слів не розбереш,
Тільки всіх зіб’єш.
Підійшло кача поважно.
Підійшло — кря-кря-кря!
І давай щипать відважно
Корінець букваря.
Ти, кача, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “кря-кря-кря”, а як?
А, бе, ве… — ось так.
Ось коза — стук-стук копитцем.
Тут хіба ждуть тебе?
Я коза, я хочу вчиться,
Бе-бе-бе, бе-бе-бе! —
Ти, коза, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “бе-бе-бе”, а як?
А, бе, ве… — ось так.
Причепилося телятко,
І собі. Му-му-му! —
Ой телятко-недоглядко!
Що ти скажеш йому?
Ти, теля, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “му-му-му”, а як? —
А, бе, ве… — ось так
Що потрібно робити, щоб стати музикантом-професіоналом?
На якому інструменті ти бажаєш грати?
На якому інструменті ти бажаєш грати?
Немає коментарів:
Дописати коментар