вівторок, 12 травня 2020 р.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 13 ТРАВНЯ

Математика 
Тема:"Нумерація в межах 100. Об'ємні геометричні фігури. Задачі"
1.Запиши числа у порядку збільшення:
90   13   75   30   8
2. Обчисли:
10 + 16=                 13 - 10=
50 + 7=                   87 - 80=
94 - 3=                    56 + 1=
3.Розвяжи задачу:
Бабуся спекла 30 пиріжків з вишнями  та 40 пиріжків з яблуками. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
4. Порівняй  (постав знаки :  >  ,  < ,  =  ):
12  *  21                                 39 кг  * 30кг

70  *  47                                 4 л   *   14л
1год     *   60хв                     1 дм  *  10см
1грн    *    99к.                      1доба   *   1 тиж.

 5. Накресли перший відрізок завдовжки  10 см, а другий – на 1 см  довший.


Навчання грамоти
Тема:"Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк)"(Ч.2,с.98-99)
1.Гра «Магазин»
— Що купив  дідусь дітям у магазині? Знайдіть малюнки, що відповідають звуковим схемам. 

sndti_f+2-450


— Чи доводилося вам з рідними ходити до магазину? Які магазини ви відвідували? Які покупки ви робили? 
— Запрошую вас у магазин! Вам необхідно зробити покупку із трьох предметів.

Гра «Що покладем у кошик?»
В розмальованій хустині,
Солоденька всередині.
Коли нею почастують,
Діти тішаться, ласують. (Цукерка.)
                   Тісто, ягоди і крем,
                   Шоколад, прикраси, джем.
                   Дуже страву цю люблю
                   Її в кондитерській куплю. (Тістечко.)
Як навколо об'їси —
Серединки не проси.
Ми такі гостинці:
Дірка в серединці. (Бублики.)
                   На бурульку овоч схожий,
                   Та розтанути не може.
                   В корінці всі вітаміни
                   У руденької... (морквини).
Сотню хусточок напнула,
Щоб у вуха не надуло,
І на шию ще хустину
Пов'язала... (капустина).
                   Фрукт заморський і чубатий,
                   Носить панцир він картатий.
                   Смаком здивував всіх нас
                   Соковитий... (ананас).
Помаранчева шкуринка
Та смачненька серединка.
Родом з теплих він країн.
Фрукт цей зветься... (апельсин).

— Що ви покладете у свій кошик? Поясніть свій вибір.

2. Слухання вірша Н. Вернигори «Моє місто»

3.Опрацювання тексту  «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк)
Виразно прочитати текст.

 - Про що йдеться у тексті?
- Чи задоволені були діти покупками?
-Якою ви б намалювали свою вулицю?
- Чому дідусеві не сподобалася вулиця?
- Що б ви зробили, аби ваша вулиця була найкращою?
3.Вправа «Продовжте речення».
Гарний день видався (для кого?) ... для Лесі з Дмитриком.
Дідусь купив онукам (що?) ... альбом, олівці, цукерки.
Повернувшись додому, Леся з Дмитриком узялися малювати (що?) ... магазин, автобус, вулицю. — Чудова робота! — похвалив дідусь, — тільки вулиця (чия?)... не наша.

4. Складання правил поведінки на вулиці.
1. Ніколи не сміти на вулиці. Папірці викидай у зазначеному місці.
2. Не псуй дерева, квіти.
3. Не дражни на вулиці тварин.
4. Ніколи не переходь дорогу на червоне світло, навіть коли поблизу немає машин, краще переходити дорогу в спеціальних місцях для переходу — так безпечніше.
5. Якщо тобі потрібно перейти дорогу, а в тому місці немає світлофора, то уважно подивись в обидві сторони, щоб упевнитись, що поблизу немає машин, а тільки потім переходь.
6. Будь особливо обережним під час переходу вулиці, коли в очі світить сонце, яскраве сонячне світло сліпить очі, тоді ти можеш не помітити машину, що наближається. Якщо на тобі немає шапочки з козирком, закрийся від сонця рукою чи книжкою.
7. Грайся тільки на ігровому майданчику. Не вискакуй на проїжджу частину з м'ячем чи іграшкою: ти ризикуєш не побачити машину і потрапити під її колеса.
8. Не катайся на велосипеді проїжджою частиною вулиці — це дуже небезпечно.

Навчання грамоти
Тема:"Слова- назви дії предметів.Виконання мовних вправ.Списування тексту,поданого рукописним шрифтом"

Перегляньте відео.Пригадайте слова-назви дії предметів.
https://www.youtube.com/watch?v=8Ng3WsmpguU



— Відгадайте загадку (усно).
Хто ж то тьохкає й туркоче, і щебече, і деркоче,
І ґелґоче, і курличе, і скрекоче, і кигиче,
Туркотить і цвірінчить, і пугикає, і кряче,
І кує, кудкудаче?..
Всі дорослі й дітлахи
Знають добре: то... (птахи).
— Назвіть слова, які відповідають на питання що робить?

Посилання на відео:

Спишіть текст, поданий рукописним шрифтом.


Мистецтво
Тема:"До вершини майстерності. Слухання: К. Дебюссі "Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу)". Н.Нижанківський "Івасько грає на чельо". Виконання: П.Потапенко, М.Івенсен "Урок" (в ролях)"

Щоб стати справжнім митцем, потрібно багато й наполегливо вчитися. Композитори, диригенти, музиканти-виконавці вчаться у спеціальних навчальних закладах — музичних школах, академіях.
Прослухати:  
1. К. Дебюссі "Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу)". 


2. Н. Нижанківський. Івасько грає на чельо.

Як композитори «розповіли» про маленьких музикантів, що вправляються в грі на інструментах?


Поміркуй, чого навчаються дівчатка на картинах.

 3. Вчимо  пісню


  УРОК
Музика Т. Попатенко Слова М. Івенсен


Хмарка в небі, а по лузі
По траві — тінь пливе.
Ляльки вчать уважно букви:
“А, бе, ве, а, бе, ве…”
Вітре, нам не заважай
І сторінки не гортай,
Ти слів не розбереш,
Тільки всіх зіб’єш.

Підійшло кача поважно.
Підійшло — кря-кря-кря!
І давай щипать відважно
Корінець букваря.
Ти, кача, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “кря-кря-кря”, а як?
А, бе, ве… — ось так.

Ось коза — стук-стук копитцем.
Тут хіба ждуть тебе?
Я коза, я хочу вчиться,
Бе-бе-бе, бе-бе-бе! —
Ти, коза, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “бе-бе-бе”, а як?
А, бе, ве… — ось так.

Причепилося телятко,
І собі. Му-му-му! —
Ой телятко-недоглядко!
Що ти скажеш йому?
Ти, теля, не заважай,
Ляльок з толку не збивай:
Не “му-му-му”, а як? —
А, бе, ве… — ось так


Що потрібно робити, щоб стати музикантом-професіоналом? 
На якому  інструменті ти бажаєш  грати?

Немає коментарів:

Дописати коментар

 22 травня Математика ЯДС Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги.