Дистанційне навчання
14 травня
Фізична культура
Тема:"Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м'яча. Вправи для опанування навичок володіння м'ячем(вправи з малим м'ячем). Рухливі ігри."
Я досліджую світ
https://padlet.com/ivakhno555/ds2020

Навчання грамоти
Тема:"Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.
Розвиток зв'язного мовлення"
1.Гра «З якої казки?»(усно)
14 травня
Фізична культура
Тема:"Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для метання м'яча. Вправи для опанування навичок володіння м'ячем(вправи з малим м'ячем). Рухливі ігри."
https://www.youtube.com/watch?v=jY7IiZrjLIQ
Не забувайте виконувати зарядку, фізкультхвилинку між заняттями, дихати свіжим повітрям та виконувати фізичні вправи щоб бути сильними та здоровими!
Пропоную вам деякі вправи з лікувальної фізичної культури для профілактики сколіотичної постави. Ці вправи легкі та вже вам знайомі! Виконуйте вправи по 8 разів. Не забувайте відновлювати дихання та слідкувати за самопочуттям!
Я досліджую світ
https://padlet.com/ivakhno555/ds2020
Тема:"Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх"
На світі живе дуже багато людей і всі вони різні. Люди відрізняються за кольором шкіри, волоссям, кольором та формою очей, одягом, звичаями.
Усі ми – люди, і усі ми подібні між собою.
Усі ми – різні, і цим цікаві один одному.
Що спільного між усіма людьми на Землі і чим вони відрізняються ?
Сядьмо тепер в міжнародний вагон.
І через гори – гайда за кордон.
Там за кордоном, на першій же станції,

Зразу відчуєм, що ми вже у Франції.
Там по - французьки говорять усі.
Замість «спасибі» кажуть «мерсі»

Потім поїдем у інші країни,
Різних хлоп’ят і дівчат там зустрінем.
Що розмовляють по – шведські, по – грецьки,
І по – німецькі, і по – турецьки…

Мені скажуть «здрастуй», а я – «до побачення»,
Але це не має великого значення,-
Із іноземними тими дітьми,
Великими друзями станемо ми.

Ми всі пов’язані одне з одним. Ми всі прагнемо миру, добра, дружби. Ми всі різні, але живемо на одній планеті Земля.

Що спільного між усіма людьми на Землі і чим вони відрізняються?
Навчання грамоти
Тема:"Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.
Розвиток зв'язного мовлення"
1.Гра «З якої казки?»(усно)
«Біжить та й біжить... Перестріває його Вовк:
— Колобок, Колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, Вовчику-братику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений, —
Я від баби втік,
Я від діда втік,
Я від Зайця втік,
То й від тебе втечу!» («Колобок».)
— Скільки звіряток у казці «Колобок»?
— Скільки людей?
— Назвіть вигаданого персонажа.
«Аж суне Вовчик — та й собі до рукавички, питається:
— А хто-хто в цій рукавичці живе?
— Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик та Лисичка-сестричка. А ти хто?
— Та я Вовчик-братик. Пустіть і мене!
— Та вже йди!
Уліз і той. Уже їх п'ятеро». («Рукавичка».)
— Скільки звіряток хотіло жити у рукавичці?
2. Каліграфічна хвилинка
— Напишіть каліграфічно велику і малу літери Жж(1 рядок)
— Поясніть, як вони пишуться.
3. Робота над віршем(усно)
— Прочитайте вірш.
Мав Сергійко десять слив,
Ними друзів пригостив:
Дві — Наталочці віддав,
Три — одержав Ярослав.
І Тимку дісталося двійко.
Скільки сливок з'їв Сергійко?
Ігор Січовик
- Як звати хлопчика?
- Сергійко мав сливи?
- Яким був хлопчик?
- Чим можна поділитися із товаришами?
- Чи зустрічали ви щедрих друзів?
-З ким ви ділилися у своєму житті?
Виконайте письмове завдання.
— Допишіть речення.
У Сергійка було …(десять) слив.
Наталочці він віддав…(дві) сливи.
Ярослав одержав … (три) сливи.
Тимку дісталося …(дві) сливи.
Сергійко з'їв …(три) сливи.
— Підкресліть слова, які відповідають на питання скільки?.
4 Робота над логічною задачею(усно).
— Прочитайте вірш.
Десять рук у рукавичках
Ліплять бабу-сніговичку.
Десять ніг місять сніг.
Ну а скільки діток всіх?
Станіслав Шаповалов
— Скільки всіх діток? (П'ятеро.)
— Запишіть відповідь(П'ятеро)
Мистецтво
Тема:"До вершини майстерності. Створення чарівного птаха на калині, прикрашання його яскравими візерунками (акварель)"


Художники навчаються у спеціальних навчальних закладах — художніх школах та академіях. Тут вони набувають майстерності створення картин, скульптур. За допомогою різних художніх засобів митці показують довкілля в усій його красі. Нерідко вони фантазують, створюючи вигаданий світ.


Порівняй зображення.
- Яке з них реальне, а яке — вигадане, мов казкове?
- Які кольори використали художники?
- На якому з намальованих півників є орнамент?
Намалюй чарівного птаха на калині. Прикрась його яскравими візерунками.
Посилання на відео:
Пташка на гілочці калини. Майстер-клас (НУШ) https://www.youtube.com/watch?v=ROZlfagye6E



Дізнайся, хто з твоїх близьких і знайомих навчався в музичній або художній школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар