вівторок, 14 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 15 квітня


Математика
Тема:"Вартість. Одиниці вартості".

   Гроші мають довгу і цікаву історію. Спочатку люди обмінювалися речами. Згодом речі замінили на шматочки дорогоцінних металів. Їх назвали «рублями», бо відрубували від великого шматка металу. Зараз це монети


Пізніше з’явилися паперові гроші – купюри


Грошова одиниця України – гривня – вперше з’явилася ще за часів Володимира Великого.


Гроші змінювалися. У 1996 році в Україні знову була введена гривня, яка і є сучасною грошовою одиницею нашої країни.

https://www.youtube.com/watch?v=8oAxSKE8msg

Каліграфічна хвилинка: прописати 1 рядок числа 15.
Запис у зошиті:  

   100копійок = 1гривня
   100к. = 1грн
Робота з підручником: с.109,завд.4-письмово,
усі інші завдання - усно.

Розв'язати задачу(письмово)
У дівчинки було 10 грн. Вона витратила 6 грн,щоб купити пляшку води.Скільки грошей залишилося у дівчинки?

Робота у зошиті - с.36.

Навчання грамоти
Тема:"Апостроф.Роль апострофа в українській мові.
Вимова і написання слів з апострофом.Опрацювання тексту Д.Чередниченка"П'ятеро",  вірша Н.Гуркіної"Маю десять пальців я..."(Ч.2,с.72-73). Робота з дитячою книжкою."

Слухання лінгвістичної казки
СУМНО БУТИ ОДНОМУ
Жив на світі маленький знак Апостроф. Сумно йому було жити одному. Вирішив він одного разу помандрувати і пошукати справжніх друзів. Потрапив до чарівної країни Граматики. У головному палаці цієї країни жили мешканці — Літери. Скільки їх було? З багатьма спілкувався апостроф, але справжніми друзями для нього стали такі: Б, П, В, М, Ф, Р та Я, Ю, Є, Ї. Тепер він постійно з ними подорожує та запрошує і вас...
Уважно перегляньте відео.Виконайте завдання:

https://www.youtube.com/watch?v=oCSaVYqCcpE

Робота з Букварем (с. 72-73)

Читання слів з апострофом.
Робота над текстом «П’ятеро».
Вивчення напам’ять вірша Наталі Гуркіної.
Створення колажу своїми руками.
Робота над текстом «Пальчики».
Звуко-буквений аналіз слова солов’ї.

Навчання грамоти
Тема:"Написання складів та слів з апострофом.Звуковий аналіз слів.Пояснювальний диктант.Розвиток зв'язного мовлення."

Перегляньте  відео, дайте відповіді на запитання:
https://www.youtube.com/watch?v=Om2J_fQPK1Q

Переггляньте відео та пригадайте, як робити звуко-буквений аналіз слова. https://www.youtube.com/watch?v=aBq4qm2zZ_4

         Загадка
П’ять братів разом працюють і усю сім’ю годують (пальці руки)
      Вимова і звуко-буквений аналіз слів п’ять, сім’я.

— На письмі апостроф позначають крапкою з невеличким хвостиком. Крапку ставлять одним дотиком до паперу. Апостроф пишуть на верхній рядковій лінії.
Апостроф ставиться між буквами, які позначають звуки, що вимовляються роздільно. На письмі букви, що роз’єднує апостроф, теж пишуть окремо: наступна за апострофом буква не поєднується з попередньою, а пишеться окремо.

       Робота у зошиті  (ст. 62)      
     Пояснювальний диктант
П’є, б’ють, м’яч, хом’як, м’ята, п’ята, пір’я, подвір’я, сім’я, солов’ї, дев’ять, комп’ютер,м’який, рум’яний, п’ятеро, зав’язати.
         
 Розвиток зв'язного мовлення 
Скласти усну розповідь на тему «Мій найкращий друг» або «Моя найкраща подруга».
— У вас, напевно, вже є друг (подруга). Розкажіть, який він (вона).
— Чому ти вирішив (вирішила) з ним (з нею) подружитися?
 Відповіді на запитання допоможуть тобі у твоїй роботі:
— Чи знаєш ти, чим цікавиться твій друг (твоя подруга)?
— Чим він (вона) любить займатися у вільний час?
— Про що мріє твій друг (твоя подруга)?
— Яка у нього (у неї) улюблена книга (гра, мультфільм)?
— Чи допомагає тобі друг (подруга)?
— Чи знаєш ти, чим ти можеш допомогти другові (подрузі)?
— Що вам подобається робити разом?
— Чим ви із другом (подругою) схожі?

Я досліджую світ
Як ставитися до інших
1.     Розповідь
Буває, що діти чинять неправильно, бо не знають, як треба. І тим самим викликають до себе погане ставлення людей. Жити дуже важко, коли ти відчуваєш байдуже, а то й неприємне ставлення інших. Треба бути товариськими, чемними, не бути жадібними.
2.     Вірш
Наталчина пригода
Ох, невесело Наталці:
Рукавички загубила.
Може десь лежать у балці –
Сніжки там з дітьми ліпила.
Ох, невесело Наталці:
Не знайшлись вони, пухнасті.
Йде додому – мерзнуть пальці.
Хто поможе у нещасті?
Стрів її на стежці Вова,
Дівчинку хлопчині жалко.
Рукавички зняв і мовив:
-         Ось мої… Погрійсь, Наталко !

3.     Відповіді на питання:
-         Яка пригода трапилася з Наталкою?
-         Хто і як допоміг дівчинці?
-         Чи траплялося, що вам теж допомагали?
-         А кому допомагали ви?



Немає коментарів:

Дописати коментар

 22 травня Математика ЯДС Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги.