понеділок, 13 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 14 квітня


  Навчання грамоти

Тема:"Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Дзюдо"(Ч.2,с.70-71)

1.     Робота над скоромовкою

Женя з бджільми не дружив –

Завжди Женя бджіл дражнив.

Женю бджоли не жаліли,

Та дражнила  нажалили!

-Отже, знай!

2.     Читання складів та слів
Дза            дзо             дзу             дзи             дзе

Дзя            дзьо           дзю            дзі              джі

Дзвін          ґудзик        дзюдо        дзеркало    дзюрчить

3.     Робота за Букварем (с. 70-71)

Опрацювання тексту «Дзюдо»

Словникова робота

Дзюдо́ (яп. 柔道, じゅうどう, «шлях м'якої (беззбройної) боротьби») — японське бойове мистецтво і вид спорту, що виникло на основі дзюдзюцу. Основні правила, принципи тренувань і проведення змагань були сформульовані Кано Дзіґоро. Датою народження вважається день створення Кано першої школи дзюдо в 1882. Починаючи з 2011 року, 28 жовтня (день народження засновника дзюдо Дзіґоро Кано) щорічно відзначатиметься як Всесвітній день дзюдо.

 Навчання грамоти  
Тема:"Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень,поданих друкованим шрифтом" 

1.Опрацювати с.60-61 у прописах.

Після виконання завдань на с.61 на вільних рядках дописати речення:


Він став першим чемпіоном світу з дзюдо в історії України.


2.Зробити звукову модель слова дзюдо.
  • Математика
    Дії з іменованими числами та їх порівняння
    1.Усне опитування.
  •  Яку арифметичну дію треба виконати між числами, щоб стало більше? менше?
  •  Як називаються числа при додаванні? при відніманні? 
  • 2.Каліграфічна хвилинка:  прописати 1 рядок числа 14.

  • 3. Актуалізація вміння порівнювати математичні вирази

  • 6+2 *10–3                                  6см+2см * 10см–3см    2+4 *8–4                                          2см+4см  *8см–4см
  • Як можна міркувати при порівнянні математичних виразів?

  • 4.Робота за підручником(с.108)
  • Завдання 2,4 - письмово.
  • Завдання 1,3 - усно.

  •   Формування вмінь порівнювати іменовані числа, подані в одиницях маси, місткості. Треба порівняти
     5 кг і суму 2 кг, 2 кг, 2 кг. Знаходимо значення суми: 2 кг+2 кг+2 кг=6 кг. Порівнюємо числа:  5кг менше ніж 6 кг, тому між числом і математичним виразом ставимо той самий знак:
    5 кг < 2 кг+2 кг+2 кг…
    4л і різницю 3л і 1л.     4л * 3л-1л

  •   5.Розвиток логічного мислення учнів
  •  Є декілька банок місткістю 1 л і 2 л. У чотири з них налили доверху 7 л води. Визначте, які саме банки взяли. За умовою задачі є банки місткістю 1 л і 2 л. Спочатку з’ясуємо, чи можна для даної операції застосувати лише однолітрові банки. Виявляється, що ні, оскільки 1+1+1+1=4; 4 < 7. А чи можна застосувати тільки дволітрові банки? Ні, оскільки 2+2+2+2=8; 8 > 7. Таким чином, не можна використати банки однієї місткості, тому розглянемо, як можна поєднати банки різної місткості. У даному випадку можуть бути лише такі варіанти (складаємо таблицю). Отже, слід взяти 1 однолітрову банку та 3 дволітрові.
     

Немає коментарів:

Дописати коментар

 22 травня Математика ЯДС Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги.