Дистанційне навчання 14 квітня
Тема:"Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Дзюдо"(Ч.2,с.70-71)
Навчання грамоти
Тема:"Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Дзюдо"(Ч.2,с.70-71)
1. Робота над скоромовкою
Женя з бджільми не дружив –
Завжди Женя бджіл дражнив.
Женю бджоли не жаліли,
Та дражнила нажалили!
-Отже, знай!
2. Читання складів та слів
Дза дзо дзу дзи дзе
Дзя дзьо дзю дзі джі
Дзвін ґудзик дзюдо дзеркало дзюрчить
3. Робота за Букварем (с. 70-71)
Опрацювання тексту «Дзюдо»
Словникова робота
Дзюдо́ (яп. 柔道, じゅうどう, «шлях м'якої (беззбройної) боротьби») — японське бойове мистецтво і вид спорту, що виникло на основі дзюдзюцу. Основні правила, принципи тренувань і проведення змагань були сформульовані Кано Дзіґоро. Датою народження вважається день створення Кано першої школи дзюдо в 1882. Починаючи з 2011 року, 28 жовтня (день народження засновника дзюдо Дзіґоро Кано) щорічно відзначатиметься як Всесвітній день дзюдо.
Навчання грамоти
Тема:"Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень,поданих друкованим шрифтом"
1.Опрацювати с.60-61 у прописах.
Після виконання завдань на с.61 на вільних рядках дописати речення:
Він став першим чемпіоном світу з дзюдо в історії України.
2.Зробити звукову модель слова дзюдо.
Тема:"Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень,поданих друкованим шрифтом"
1.Опрацювати с.60-61 у прописах.
Після виконання завдань на с.61 на вільних рядках дописати речення:
Він став першим чемпіоном світу з дзюдо в історії України.
2.Зробити звукову модель слова дзюдо.
- МатематикаДії з іменованими числами та їх порівняння1.Усне опитування.
- Яку арифметичну дію треба виконати між числами, щоб стало більше? менше?
- Як називаються числа при додаванні? при відніманні?
- 2.Каліграфічна хвилинка: прописати 1 рядок числа 14.
3. Актуалізація вміння порівнювати математичні вирази
6+2 *10–3 6см+2см * 10см–3см 2+4 *8–4 2см+4см *8см–4см- Як можна міркувати при порівнянні математичних виразів?
4.Робота за підручником(с.108)- Завдання 2,4 - письмово.
- Завдання 1,3 - усно.
Формування вмінь порівнювати іменовані числа, подані в одиницях маси, місткості. Треба порівняти
5 кг і суму 2 кг, 2 кг, 2 кг. Знаходимо значення суми: 2 кг+2 кг+2 кг=6 кг. Порівнюємо числа: 5кг менше ніж 6 кг, тому між числом і математичним виразом ставимо той самий знак:
5 кг < 2 кг+2 кг+2 кг…
4л і різницю 3л і 1л. 4л * 3л-1л
5.Розвиток логічного мислення учнів- Є декілька банок місткістю 1 л і 2 л. У чотири з них налили доверху 7 л води. Визначте, які саме банки взяли. За умовою задачі є банки місткістю 1 л і 2 л. Спочатку з’ясуємо, чи можна для даної операції застосувати лише однолітрові банки. Виявляється, що ні, оскільки 1+1+1+1=4; 4 < 7. А чи можна застосувати тільки дволітрові банки? Ні, оскільки 2+2+2+2=8; 8 > 7. Таким чином, не можна використати банки однієї місткості, тому розглянемо, як можна поєднати банки різної місткості. У даному випадку можуть бути лише такі варіанти (складаємо таблицю). Отже, слід взяти 1 однолітрову банку та 3 дволітрові.
Немає коментарів:
Дописати коментар