Дистанційне навчання 16 квітня (четвер)
Перегляд мультфільма «Корисні підказки 2. Про
жадібність та щедрість» .
https://www.youtube.com/watch?v=qT7YwoRRtgE
Сам з'їдаю смачний
шматочок, який мені пропонують близькі.
Якщо мене просять
дати яку-небудь річ, не відмовляю.
Випрошую в батьків
те, що вони не можуть мені купити.
Ходжу до магазину і
віддаю батькам здачу, всю до останньої копійки.
Повідомляю батьків
про те, що комусь із моїх знайомих купили чудову річ.
Поділисязі мною,будь ласка!
Можная візьму твою річ?
Я не хочуз тобоюділитися!
Хочешпомінятися?
Це МОЄ!
Пригостишмене?
Я із задоволенням з
тобою поділюся.
А хочеш пограти моєю
іграшкою.
Я досліджую світ
Не будь жадібний


Читання і обговорення вірша Г. Бойка «Моє і наше»(ст.56)
Обговорення порад для тих, хто не хоче бути жадібним
Обговорення порад для тих, хто не хоче бути жадібним
Умінняділитися з іншими тим, що маєш - дуже цінна риса характеру. Ті, хто це можуть робити, ніколи не залишаться без друзів.
А от жадібні діти, навпаки, дуже швидко можуть переконатися, що з ними ніхто не хоче гратись і ділитись чимось так само ніхто не поспішає. Варто лише спробувати поділитись і тебе ніхто не назве жаднюгою.
«Жадібний» та « Щедрий». Діти, до якого слова ви себе
віднесете і чому.
Що ж таке щедрість?
Що ж таке щедрість?
Щедрість,
уміння ділитися з іншими тим, що маєш - дуже гарна риса характеру. І дитина, яка має цю рису,
ніколи не залишиться без друзів.
А от жадібні діти, навпаки, дуже швидко можуть переконатись, що з ними ніхто не хоче гратися, і ділитись чимось теж ніхто не збирається.
Нелегко віддати іншому те, що тобі самому могло б згодитись, особливо, якщо ти це робиш уперше. Але варто спробувати, і буде легше. І в один прекрасний момент тобі стане приємно бути щедрим. Ти побачиш, що можеш зробити іншу людину щасливою, а це - ні з чим незрівнянне почуття.
Так відчувають себе твої тато і мама, коли дарують тобі те, про що ти давно мріяв.
Спробуй бути щедрим, і тобі це сподобається.
Якщо ти хочеш порадувати себе, візьми якусь із своїх іграшок, книжок або настільних ігор і подаруй одному із своїх друзів. Тільки вибери таку річ, яка обов'язково сподобається твоєму другові. Коли ти побачиш радість на його обличчі, безсумнівно, - ця радість передасться тобі, і на душі в тебе буде гарно, як ніколи. І ще запам'ятай: одержувати подарунки і дарувати їх особливо приємно не в свято, не на день народження, а в звичайнісінький день, коли їх ніхто не чекає. Такий подарунок приносить особливу радість.
А от жадібні діти, навпаки, дуже швидко можуть переконатись, що з ними ніхто не хоче гратися, і ділитись чимось теж ніхто не збирається.
Нелегко віддати іншому те, що тобі самому могло б згодитись, особливо, якщо ти це робиш уперше. Але варто спробувати, і буде легше. І в один прекрасний момент тобі стане приємно бути щедрим. Ти побачиш, що можеш зробити іншу людину щасливою, а це - ні з чим незрівнянне почуття.
Так відчувають себе твої тато і мама, коли дарують тобі те, про що ти давно мріяв.
Спробуй бути щедрим, і тобі це сподобається.
Якщо ти хочеш порадувати себе, візьми якусь із своїх іграшок, книжок або настільних ігор і подаруй одному із своїх друзів. Тільки вибери таку річ, яка обов'язково сподобається твоєму другові. Коли ти побачиш радість на його обличчі, безсумнівно, - ця радість передасться тобі, і на душі в тебе буде гарно, як ніколи. І ще запам'ятай: одержувати подарунки і дарувати їх особливо приємно не в свято, не на день народження, а в звичайнісінький день, коли їх ніхто не чекає. Такий подарунок приносить особливу радість.
Перегляд мультфільма «Корисні підказки 2. Про
жадібність та щедрість» .
https://www.youtube.com/watch?v=qT7YwoRRtgE
Гра «Так чи ні» (сигнальні цеглинки LEGO або кольорові олівці червоного та зеленого кольору).
Ділюся з товаришем
усім, що в мене є.





-
Отже, я переконалася, що ви добре засвоїли правила щедрості і виявилися подільчивими
учнями!
Пригадайте, будь-ласка, які герої мультфільмів чи казок виявляли
жадібність?
А я хочу нагадати вам відому казку про рибака і рибку. Хто з героїв цієї
казки виявився жадібним? І до чого довела бабусю її жадібність?
Я пропоную вам використати набір LEGO і р скласти той предмет,
який залишився у жадібної бабусі в кінці казки.
(Скласти розбиті ночви)
Інтерактивна вправа «Кульки-порадниці»
- Ми всі знаємо, до чого призводить жадібність, а тому ніхто не хоче стати
жаднюгою.
Виберіть по одній кульці( підручник сторінка 57) з порадами длятих, хто не хочебути жадібним.Подумай
над таким запитанням:чи не буваю я жадібним/жадібною?








Підсумок
Я ВПЕВНЕНА, ви не жадібні, вмієте
ділитися . Я пишаюся вами!
Навчання грамоти
Тема:"Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Як ми виграли комп'ютер"(Ч.2,с.74)
Тема:"Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Як ми виграли комп'ютер"(Ч.2,с.74)
Гра «Впіймай слово».
— Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки?
Цвях, прислів'я, п'ятниця, юшка, людина, свято, єнот, солов'ї, синє, ялинка, кур'єр, п'ять.
Відгадайте загадку:
Кілобайти, гігабайти,
Папки, файли, блоги, сайти...
Знань чимало різних має,
Цілий світ про нього знає.
Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв'язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (Комп'ютер.)
— Сьогодні ми закріпимо знання про апостроф.
Удосконалимо свої вміння читати слова з апострофом.
Робота над текстом «Як ми виграли комп'ютер» (с. 74)
Фізична культура
Тема:"Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.Різновиди ходьби та бігу.Вправи для профілактики плоскостопості.Вправи для опанування навичок володіння м'ячем(вправи з великим м'ячем).Рухлива гра."
https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=HK41XBOx9LQ&feature=emb_logo
Тема:"Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.Різновиди ходьби та бігу.Вправи для профілактики плоскостопості.Вправи для опанування навичок володіння м'ячем(вправи з великим м'ячем).Рухлива гра."
Мистецтво
Тема:"Народна творчість. Вишивка. Орнамент. Створення орнаменту для розпису чашки"
Тема:"Народна творчість. Вишивка. Орнамент. Створення орнаменту для розпису чашки"
Вишивка – один із масових і найбільш улюблених видів народного мистецтва. Вона є складовою частиною народного костюма, активно використовується в сучасному одязі, надаючи йому своєрідності і неповторності. ... Розвивається вона у сфері традиційно-побутового, самодіяльного мистецтва та творчості художників-професіоналів.



Орнамент — це візерунок, побудований на ритмічному чергуванні та поєднанні елементів
Орнамент завжди відігравав дуже важливу роль в оздобленні будь-яких виробів. Це вишиванки, рушники, керамічні та дерев’яні вироби, килими і навіть писанки (аналізування наочності). Наш посуд був би нецікавим, навіть сумним, якби його не прикрашали орнамент або якесь зображення.
Мова орнаменту є найдавнішою мовою. Вона виникла задовго до того, як людина навчилася писати. Орнаменти та візерунки, якими людина прикрашала свій побут, слугували не лише для краси, а й несли певну інформацію. І сьогодні майстри декоративно-прикладного мистецтва зберігають і передають знання, пов’язані з символікою орнаментів.
Назва орнаменту залежить від тих елементів, з яких він складається. Орнамент може бути геометричним (якщо складається з геометричних фігур), рослинним (складеним із зображень листя, гілок, квітів, плодів), тваринним (що складається із зображень тварин), а іноді для орнаментів використовують й зображення фігури людини (антропоморфний орнамент) або поєднання різних зображень, і тоді орнамент називається змішаним.
Геометричний орнамент є найпоширенішим. В геометричному орнаменті використовують зображення різних геометричних фігур — коло, ромб, квадрат, трикутник тощо. Ромби за стародавнім слов’янським повір’ям утілювали богиню землі та служили добрим охоронним символом, який приносить щастя. Зиґзаґи та спіралі символізували безперервність часу, передавання родинних традицій. Такі геометричні фігури, як квадрати, ромби, багатокутники, є символами землі, вогню, каменю (демонстрування наочності).
-Зараз ви створюватимете власний орнамент. Для цього ви маєте пам’ятати, що елементи вашого орнаменту повинні чергуватися.
Запам’ятайте, що у побудові орнаменту є цікава закономірність: ті самі елементи, що розташовані в різній послідовності, створюють різні орнаменти.
САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ
Створення геометричного або рослинного орнаменту для розпису чашки.