Дистанційне навчання 8 травня ( п'ятниця)
Математика
Тема:"Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням."
Пригадай:
1.Каліграфічна хвилинка.Розташуй числа у порядку зростання(від найменшого до найбільшого).
7 77 39 67 2 65 44 88 5 24
Робота за підручником (с.118):
завд.1,3,5 - письмово,
інші-усно.
Робота в зошиті - с.43.
Навчання грамоти
Тема:"Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є.Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном)"(Ч.2,с.94-95)

1. Слухання вірша Аркадія Музичука «Якого кольору промінці»(с.94)
Відповіді учнів на запитання:
— Які квіти впізнавали колір сонячних промінців? Називайте їх так, як ви запам’ятали.
— Який колір промінців побачив мак? А який колір побачила ромашка?
-Який колір хотіли бачити листочки? А який колір побачила волошка? А кульбабка?
Читання вірша Єлизавети Гуменко «Олівці» (с. 94).
Прочитати цей вірш самостійно
ВЕСЕЛКОВА ЛІЧИЛКА
В лузі дощик із квіток
Кольоровий сплів вінок.
У долину, аж до річки,
Простяглись барвисті стрічки.
Ось червона, перша стрічка, —
Колір стиглої сунички.
Друга — наче мандаринки,
Що оранжеві в них спинки.
Третя — жовта, наче сонце,
Зазирає у віконце.
А четверта — то зелена,
Як листок берізки, клена.
П'ять — блакитна, барвінкова,
Наче квіточка святкова.
Шоста — синя, як ті сливи,
Що дощі вмивали й зливи.
Сьома — вкрили ліс та балки
Фіолетові фіалки.
Із семи стрічок веселих
Утворилася веселка,
І щоб знати кольори,
Ти лічилку повтори.
Леся Вознюк
— Що має сім кольорів? (Веселка.)
— Назвіть ці кольори.
-А чому утворюється веселка?
Після дощу, поки маленькі краплі води ще втримуються потоками повітря, промені сонця проходять крізь них, переломлюються, відбиваються й повертаються до нас. Коли сонячні промені проходять крізь краплі, то світло розкладається на кольори спектра від червоного до фіолетового.
Чим більші краплі води, тим яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, які стоять поруч, не можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, — тоді веселка втрачає свою яскравість, а потому і зовсім зникає.
Звісно, веселку можна побачити не лише після або під час дощу: вона утворюється біля водоспадів, фонтанів, на тлі кожної, зокрема й штучно створеної завіси води.
Веселку можна побачити й уночі, але тоді вона буде менш яскрава, тому що місячне світло менш інтенсивне, ніж сонячне, а за слабкої освітленості знижується чутливість наших очей.
Людство пов'язує веселку з безліччю повір'їв і легенд. У давньогрецькій міфології, наприклад, веселка — це дорога, якою ходила посланниця між світом богів і світом людей Іріда. У давніх слов'ян уважалося, що веселка п'є з озер, рік і морів воду, що потім проливається на землю дощем. Вона також фігурує в багатьох народних прикметах пов'язаних із прогнозом погоди. Наприклад, веселка висока і крута передвіщає гарну погоду, а низька й полога — погану.
Опрацювання тексту «Розмова кольорів».
— Скільки кольорів згадується у вірші? (Сім.)
— Скільки кольорів згадується у вірші? (Сім.)
— Назвіть їх. (Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.)
— Яким кольором зображено травичку?
— Яким кольором зображено лисичку?
— Яким кольором небо?
— А яким сонечко?
— А якими кольорами зображено квіти?
Навчання грамоти
Тема:"Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами"
Гра:"Добери питання до слів"
Слова — назви істот відповідають на питання хто?
Слова — назви неживих предметів відповідають на питання що?
1. Мовні ігри
1) Гра «Хто? що?».
Гравець називає протягом 2 хв слова, які відповідають на питання що? (назви предметів у кімнаті, назви меблів чи одягу, посуду, тощо). Потім називає ряд слів, що відповідають на питання хто?
2.Каліграфічна хвилинка
— Напишіть каліграфічно:
Т т тр ст ат
У траві стрибає коник.
3. Запишіть слова у 2 стовпчики: І- хто? ІІ – що?
Пенал, лимон, бабуся, азбука, ведмідь, яблуко, диван, брат, учениця, слон.
4. Складіть 2 речення із записаними словами,які відповідають на питання хто? Запишіть їх.
Складіть 2 речення зі словами,які відповідають на питання що? Теж запишіть.
Тема:"Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням."
Пригадай:
1.Каліграфічна хвилинка.Розташуй числа у порядку зростання(від найменшого до найбільшого).
7 77 39 67 2 65 44 88 5 24
Робота за підручником (с.118):
завд.1,3,5 - письмово,
інші-усно.
Робота в зошиті - с.43.
Дизайн і технології




Немає коментарів:
Дописати коментар