Дистанційне навчання 28 квітня (вівторок)
Навчання грамоти
Тема:"Читаю лічилки.Л.Вознюк"Раз метелик,два жучок...". О.Сенатович"Місяць жмурить...". С.Шаповалов"Десять,дев'ять,вісім,сім..."(Ч.2,с.84-85)
Послухай та виконай завдання:
https://www.youtube.com/watch?v=FaQG_EsJCdk
Навчання грамоти
Тема:"Читаю лічилки.Л.Вознюк"Раз метелик,два жучок...". О.Сенатович"Місяць жмурить...". С.Шаповалов"Десять,дев'ять,вісім,сім..."(Ч.2,с.84-85)
Послухай та виконай завдання:
https://www.youtube.com/watch?v=FaQG_EsJCdk
2.Опрацювання лічилок на с.84-85.
За бажанням вивчити одну лічилку напам'ять.
Навчання грамоти
Тема:"Доповнення незавершених речень.Складання розповіді про своє місто за поданим планом"
Завдання 1
— Напишіть каліграфічно:
У у ук ку
Моя Батьківщина — Україна.
Завдання 2
— Утворіть речення та запишіть їх у зошит.
Моя країна — ...
Столиця України — ...
Київ стоїть на березі...
Я живу в місті ...
— Підкресліть велику букву в словах.
— Прочитайте і запам’ятайте правило.
Назви країн, міст, сіл, вулиць, річок пишуться з великої букви.
— Чи знаєте ви, чому так названо ваше місто ?
Завдання 3
— Прочитайте слова і поміркуйте, на яку тему можна скласти розповідь за ними.
Гарні будинки; широкі вулиці, обсаджені деревами; красиві клумби; затишні алеї, парки; зелені сади; центральна вулиця; старовинне місто; широкі лани.
Завдання 4
— Уявіть, що ви — екскурсовод, і розкажіть гостям про своє місто. Скористайтеся планом.
План
1) Як називається твоє місто ?
2) Чим воно гарне?
3) Як змінилося твоє місто за останні роки?
4) Чим воно славне?
Розповідь складати тільки усно.
Математика
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними
1. Усна лічба
• Яке число більше від 15 на 1?
• Яке число менше від 13 на 1?
• Яке число треба відняти від 18, щоб одержати 10?
• Яке число треба додати до 10, щоб одержати 19?
• Запишіть число, у якому 1 десяток 3 одиниці.
• Перший доданок 10, другий доданок 7. Чому дорівнює сума?
• Зменшуване 16, від’ємник 10. Чому дорівнює різниця?
2. Гра «Хто складе якомога більше прикладів»?
Числа: 91; 5; 83; 71; 14; 9
3.Математичний диктант
— Запишіть таку різницю чисел, у якій зменшуване — найбільше число другого десятка, а від’ємник — найменше натуральне число.
— Запишіть суму чисел 14 і 5.
— Число 17 збільште на 2.
— Число 16 зменште на 5.
— Число 16 зменште на 5.
4. Робота за підручником (ст. 115)
№1,2 -усно
№3. Пригадайте
№4, №5 - письмово
Немає коментарів:
Дописати коментар