29 квітня(середа)
Навчання грамоти
Тема:"Читаю українську народну казку."Рукавичка"(українська народна казка).Робота з дитячою книжкою.Розігрування епізодів української народної казки"Рукавичка"(Ч.2,с.86-87)
Послухайте казочку і дайте відповіді на запитання:
https://www.youtube.com/watch?v=ifFk_iFBhRA
«Рукавичка» — українська народна казка про загублену «рукавичку», в яку зайшли звірі та вирішили в ній жити. Казка показує привітність між персонажами та вчить ділитись з іншими, лагодити між собою.
Тема:""Нерівності. Числовий промінь.
Робота з даними"
1.Усний рахунок
Мистецтво
Тема:"Митці-професіонали.Композитор.Виконавець.
Слухання:К.Стеценко, опера- казка"Лисичка,Котик і Півник."(пісні Котика,Півника,Лисички). Виконання:
А.Філіпенко,О.Журлива"Узяла лисичка скрипку"
1. Перегляд мультфільму "Котик та Півник"
https://www.youtube.com/watch?v=6KoIWlxiMrs
Навчання грамоти
Тема:"Читаю українську народну казку."Рукавичка"(українська народна казка).Робота з дитячою книжкою.Розігрування епізодів української народної казки"Рукавичка"(Ч.2,с.86-87)
Послухайте казочку і дайте відповіді на запитання:
https://www.youtube.com/watch?v=ifFk_iFBhRA
- Хто йшов лісом?
- Що дід загубив?
- А хто ж перший прийшов до рукавички? /мишка/
- А яким голосом говорить мишка -тоненьким чи грубим?
- А хто далі прискакав?
- А кого ми побачимо наступним біля рукавички?
- Он хтось далі поспішає до рукавички. Хто це?
- А яким голоском говорить лисичка: грубим, лагідним, чи хитрим?
- Кого ми далі побачимо?
- Аж ось суне злий і голодний хто?
- А яким голосом говорить вовк?
- І останнім до рукавички прийшов хто?
- А як говорить :грубим голосом чи пищить як мишка-норушка?
«Рукавичка» — українська народна казка про загублену «рукавичку», в яку зайшли звірі та вирішили в ній жити. Казка показує привітність між персонажами та вчить ділитись з іншими, лагодити між собою.
Навчання грамоти
Тема:"Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення."
Співаємо пісню та повторюємо алфавіт:
Пригадайте:
— Абетка, азбука, алфавіт — це букви, розташовані в усталеному порядку. В українській абетці 33 букви. Вони є великі та малі, друковані й писані.
Букви мають свої назви. На письмі вони позначають голосні та приголосні звуки. Голосних звуків шість: [а], [о], [у], [є], [и], [і]. Їх позначають десять букв: а, о, у, є, и, і, я, ю, є, ї.
В'є гніздечко ластівка під дахом хатини.
Скласти речення за схемами і записати:
(Наприклад: 1. В лісі живе білка.)
Математика
Робота з даними"
1.Усний рахунок
2.Каліграфічна хвилинка:записати усі числа дев'ятого
десятка(81,82...)
3.Пригадайте:
5.Робота у зошиті-с.40
Щоб виконати додавання на числовому промені, треба «крокувати» від даного числа вправо, причому слід зробити стільки «кроків», скільки вказує число, яке додаємо. У такий спосіб опинимося в тій точці числового променя, яка відповідає результату додавання.
Щоб виконати віднімання на числовому промені, треба «крокувати» від даного числа вліво, причому слід зробити стільки кроків, скільки вказує число, яке віднімаємо. У такий спосіб опинимося в тій точці числового променя, яка відповідає результату віднімання.
Мистецтво
Тема:"Митці-професіонали.Композитор.Виконавець.
Слухання:К.Стеценко, опера- казка"Лисичка,Котик і Півник."(пісні Котика,Півника,Лисички). Виконання:
А.Філіпенко,О.Журлива"Узяла лисичка скрипку"
1. Перегляд мультфільму "Котик та Півник"
https://www.youtube.com/watch?v=6KoIWlxiMrs
2. Вивчення нового матеріалу
Музика може народжуватися під впливом різних почуттів. Наприклад, від споглядання краси природи або під час слухання цікавих казок. Її створюють професійні музиканти — композитори.
Музика може народжуватися під впливом різних почуттів. Наприклад, від споглядання краси природи або під час слухання цікавих казок. Її створюють професійні музиканти — композитори.
Музикантів, які виконують вокальну та інструментальну
музику, називають виконавцями.
К. Стеценко. Опера-казка «Лисичка, Котик і Півник»
(пісні Котика, Півника, Лисички).
Пісня Лисички
https://www.youtube.com/watch?v=yjj9yF39Pbk
Пісня Котика
https://www.youtube.com/watch?v=8VQ27Xv3aOo
Пісня Півника
https://www.youtube.com/watch?v=d-gVcOHDo-M
Пісня Лисички
https://www.youtube.com/watch?v=yjj9yF39Pbk
Пісня Котика
https://www.youtube.com/watch?v=8VQ27Xv3aOo
Пісня Півника
https://www.youtube.com/watch?v=d-gVcOHDo-M
- Як композитор завдяки музиці передав характери
винахідливого Котика, довірливого Півника, хитрої Лисички?
УЗЯЛА ЛИСИЧКА СКРИПКУ
Музика А. Філіпенка Слова О. Журливої
Виконуючи пісню, слідкуй за чітким промовлянням закінчень фраз.
- Яку лисичку змальовано в пісні?
- У якому темпі пісню краще виконувати?
- З якою гучністю?
- Уяви себе виконавцем і придумай рухи до пісні відповідно до її змісту.
Роздивись малюнок
- Яка з лисичок відповідає пісні, а яка — опері-казці?
- Як зображено різних за характером лисичок?
- Хто такий композитор?
- Порівняй характери лисичок із пісні А. Філіпенка «Узяла Лисичка скрипку» та опери-казки К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник».\
Немає коментарів:
Дописати коментар