вівторок, 28 квітня 2020 р.

29 квітня(середа)
Навчання грамоти
Тема:"Читаю українську народну казку."Рукавичка"(українська народна казка).Робота з дитячою книжкою.Розігрування епізодів української народної казки"Рукавичка"(Ч.2,с.86-87)

Послухайте казочку і дайте відповіді на запитання:

https://www.youtube.com/watch?v=ifFk_iFBhRA




  • Хто йшов лісом?
  • Що дід загубив?
  • А хто ж перший прийшов до рукавички? /мишка/
  • А яким голосом говорить мишка -тоненьким чи грубим?
  • А хто далі прискакав?
  • А кого ми побачимо наступним  біля рукавички?
  • Он хтось далі поспішає до рукавички. Хто це?
  • А яким голоском говорить лисичка: грубим, лагідним,  чи хитрим?
  • Кого ми далі побачимо?
  • Аж ось суне злий і голодний хто?
  • А яким голосом говорить вовк?
  • І останнім до рукавички прийшов хто?
  • А як говорить :грубим голосом чи пищить як мишка-норушка?
Виразне читання казки на с.86-87

«Рукавичка» — українська народна казка про загублену «рукавичку», в яку зайшли звірі та вирішили в ній жити. Казка показує привітність між персонажами та вчить ділитись з іншими,  лагодити між собою.

Навчання грамоти
Тема:"Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення."

Співаємо пісню та повторюємо алфавіт:

Пригадайте:
— Абетка, азбука, алфавіт — це букви, розташовані в усталеному порядку. В українській абетці 33 букви. Вони є великі та малі, друковані й писані.
Букви мають свої назви. На письмі вони позначають голосні та приголосні звуки. Голосних звуків шість: [а], [о], [у], [є], [и], [і]. Їх позначають десять букв: а, о, у, є, и, і, я, ю, є, ї.

В'є гніздечко ластівка під дахом хатини.

Скласти речення за схемами  і записати:



(Наприклад: 1. В лісі живе білка.)

Математика
Тема:""Нерівності. Числовий промінь. 
Робота з даними"

1.Усний рахунок



2.Каліграфічна хвилинка:записати усі числа дев'ятого
десятка(81,82...)

3.Пригадайте:


Щоб виконати додавання на числовому промені, треба «крокувати» від даного числа вправо, причому слід зробити стільки «кроків», скільки вказує число, яке додаємо. У такий спосіб опинимося в тій точці числового променя, яка відповідає результату додавання.

Щоб виконати віднімання на числовому промені, треба «крокувати» від даного числа вліво, причому слід зробити стільки кроків, скільки вказує число, яке віднімаємо. У такий спосіб опинимося в тій точці числового променя, яка відповідає результату віднімання.


4.

5.Робота у зошиті-с.40

Мистецтво

Тема:"Митці-професіонали.Композитор.Виконавець.
Слухання:К.Стеценко, опера- казка"Лисичка,Котик і Півник."(пісні Котика,Півника,Лисички). Виконання:
А.Філіпенко,О.Журлива"Узяла лисичка скрипку"


1. Перегляд мультфільму "Котик та Півник"
https://www.youtube.com/watch?v=6KoIWlxiMrs


2. Вивчення нового матеріалу
Музика може народжуватися під впливом різних почуттів. Наприклад, від споглядання краси природи або під час слухання цікавих казок. Її створюють професійні музиканти — композитори.
      Музикантів, які виконують вокальну та інструментальну
 музику, називають виконавцями.
      К. Стеценко. Опера-казка «Лисичка, Котик і Півник»
(пісні Котика, Півника, Лисички).

      Пісня Лисички
https://www.youtube.com/watch?v=yjj9yF39Pbk

     
          Пісня Котика
https://www.youtube.com/watch?v=8VQ27Xv3aOo

         Пісня Півника
https://www.youtube.com/watch?v=d-gVcOHDo-M
 - Як композитор завдяки музиці передав характери 
винахідливого Котика, довірливого Півника, хитрої Лисички?

УЗЯЛА ЛИСИЧКА СКРИПКУ
Музика А. Філіпенка  Слова О. Журливої

Виконуючи пісню, слідкуй за чітким промовлянням закінчень  фраз.



 - Яку лисичку змальовано в пісні?
 -  У якому темпі пісню  краще виконувати?
  - З якою гучністю? 
 - Уяви себе виконавцем і придумай рухи до пісні відповідно до її  змісту.

   Роздивись малюнок 


  -  Яка з лисичок відповідає пісні, а яка — опері-казці?
 - Як зображено різних за характером  лисичок?
 - Хто такий композитор?
 -  Порівняй характери лисичок із пісні  А. Філіпенка «Узяла Лисичка  скрипку» та опери-казки  К. Стеценка «Лисичка, Котик і  Півник».\

Немає коментарів:

Дописати коментар

 8 березня Математика Підручник ст. 92. № 3 Зошит ст. 18 ЯДС Коли ми самі вдома Виконай завдання в зошиті ст.29