24 березня.
Дистанційне навчання
Фізична культура Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!
Тема:"Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Яке щастя?»(Ч.2,с.58)
1. Звуко-буквений аналіз слів-відгадок.
Мене частенько просять, ждуть,
а тільки покажусь, - ховатися почнуть. (Дощ)
Хто таку тварину знає:
Губить хвіст, коли втікає.
Не шукає й не пита,
Хто знайшов її хвоста,
Бо секрет для себе має –
Хвіст швиденько відростає. (Ящірка)
Упіймав Івасик рибу,
Але витягати - мука!
Бо сердита і велика
На гачок зловилась … (Щука)
З цих зелених маленьких листочків
Мама зварить смачний дуже борщик.
Ми зелених листочків нарвем,
Що усі називають … (щавлем)
2. Читати слова у колонках (ст.58).
3. Читати текст «Яке щастя?» В. Сухомлинського
2. Читати слова у колонках (ст.58).
3. Читати текст «Яке щастя?» В. Сухомлинського
4 4. Читати текст «Удома краще» За Т. Волгіною. Відповідати на питання
.
Навчання грамоти
Тема:"Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом."
1 1. Запис складів і слів під диктовку:
а ащ ща ущ щу іщ щі
щур, плащ, дощ, борщ, кущ, щука, щітка, щиглик
2 2. Порівняти велику літеру Щ із друкованою, рядковою
.
3 3. У прописах №3 виконати завдання на с.51-53
4. Списати з друкованого тексту початок «заклички».
Іди, іди, дощику,
зварим тобі борщику!
Математика
Тема:"Набуваємо досвіду. Робота з даними. Усний рахунок
https://www.slideshare.net/ssuserb93e71/1-66701451Каліграфічна хвилинка. Написання числа 22
№3,№4 -письмово
Робота в зошиті. ст. 28
Немає коментарів:
Дописати коментар