вівторок, 24 березня 2020 р.


24 березня.
Дистанційне навчання

Фізична культура  Починаємо день з комплексу ранкової гімнастики і впродовж дня дотримуємось правил особистої гігієни – систематично і ретельно миємо руки!
Навчання грамоти
Тема:"Закріплення звукового  значення букви «ща». Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Яке щастя?»(Ч.2,с.58)

   1. Звуко-буквений аналіз слів-відгадок.

    Мене частенько просять, ждуть,
    а тільки покажусь, - ховатися почнуть. (Дощ)
    Хто таку тварину знає:
    Губить хвіст, коли втікає.
    Не шукає й не пита,
    Хто знайшов її хвоста,
    Бо секрет для себе має –
    Хвіст швиденько відростає. (Ящірка)
    Упіймав Івасик рибу,
    Але витягати  - мука!
    Бо сердита і велика
    На гачок зловилась … (Щука)
    З цих зелених маленьких листочків
    Мама зварить смачний дуже борщик.
    Ми зелених листочків нарвем,
    Що усі називають … (щавлем)
   2. Читати  слова у колонках (ст.58).

   3. Читати текст «Яке щастя?» В. Сухомлинського

4 4. Читати  текст «Удома краще» За Т. Волгіною. Відповідати на питання
.
Навчання грамоти
Тема:"Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом."
1 1. Запис складів і слів під диктовку:
а  ащ  ща  ущ  щу  іщ  щі
    щур, плащ, дощ, борщ, кущ, щука, щітка, щиглик


2 2. Порівняти  велику літеру Щ із друкованою,  рядковою

.
3 3. У прописах №3 виконати завдання на с.51-53


   4. Списати з друкованого тексту початок «заклички». 

    Іди, іди, дощику,
    зварим тобі борщику!    


    Математика  
Тема:"Набуваємо досвіду. Робота з даними.                                                                               Усний  рахунок
https://www.slideshare.net/ssuserb93e71/1-66701451
       
          Каліграфічна хвилинка. Написання числа  22
-         Здогадайтесь, про яке число я хочу я вам розказати. Руки, ноги, вуха, очі. Що ви можете сказати про число 2? Яке число отримаємо, якщо у розрядній таблиці запишемо дві цифри? (22). Дайте характеристику цьому числу.

 3.     Робота з підручником. Ст. 101.
 №1, №2, №5– усно   
        №3,№4 -письмово


       Робота в зошиті. ст. 28                                                                                                                          



Немає коментарів:

Дописати коментар

 22 травня Математика ЯДС Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги.