понеділок, 7 лютого 2022 р.

 08.02.2022


Математика

Урок в ZOOM на платформі Єдина школа


Літературне читання

Урок в ZOOM на платформі Єдина школа

Тема:"Весна днем красна.С.Мацюцький"У гостях у весни"

ст. 105- 106

Робота над загадками.

В мене є великий хист.

Я співаю, як артист.
Спів мій радісний усюди
Дуже люблять слухать люди.
(Соловейко)

Крізь зимові заметілі
Пташенята прилетіли.
В них червоні гарні груди –
Ніби яблука усюди
Хтось розвісив у дворі.
Звуться пташки…
(Снігурі)

Довгі ноги  - довгий ніс.
Прилетів – обід приніс.
Смачних жабеняток
Для своїх маляток.
(Лелека)

Птах удень в дуплі проспить,
А вночі – як ненасить.
Ой, вухаста голова!
Тихо, мишки! Це ж - …
(Сова)

Сіра шубка із пірїн,
На морозі жвавий він.
Не орел цей стрибунець.
Хто це,  діти? - …
(Горобець)

Цілий день працюю в гаї,
Діловито дзьобом б’ю,
Я не цвяхи забиваю,
Я комашок дістаю.
(Дятел)

Маленька, чорненька, співає, щебече,
Під стріхою з глини зліпила гніздечко,
Роздвоєний хвостик, як ножички, має.
Що це за пташина? Хто пташку цю знає?
(Ластівка)

Жовтогруді щебетушки,
Мають чорні капелюшки,
Сірі лапки, білі щічки,
Називаються …
(Синички)

Хто це у садку скрекоче,
Всі новини знати хоче?
Це хитренька, білобока,
З чорним хвостиком …
(Сорока)

Хто гнізда свого не має,
Яйця іншим підкладає,
А у лісі в холодку
Все кує, мудруля,
Хто вона?
(Зозуля)

-         Назвіть перелітних птахів.

Опрацюйте оповідання Степана Мацюцького «У гостях у весни» (с.105-106).

Орієнтовні запитання.

Просте. Про що йдеться в оповіданні?

Уточнювальне. Я можу помилитися, але, здається, автор зачарований весняною природою?

Пояснювальне. Про які ознаки весни ви прочитали в оповіданні?

Творче. Яку ілюстрацію ви намалювали б до оповідання?

Оцінювальне. Що нового про життя птахів ви дізналися із прочитаного твору?

Практичне. Як слід ставитися до птахів?

·        Читання оповідання учнями мовчки.

·        Вправа «Читацьке колесо».

- Що описує автор на початку твору?

- Про що пише далі? Чим закінчується твір?

- Кого автор побачив у лісі? А кого почув?

- Розкажи три важливі епізоди з твору.

- Склади власне продовження історії.

 ·        Вибіркове читання.

- Відшукайте слова, яким автор описує осоку, ліщину і траву.

- Прочитайте, як співають-промовляють дрізд, вівсянка, дятел, горлиця. Відшукайте слова, які вказують на те, як читати цю частину твору. Прочитайте її передайте настрій, спричинений настанням весни.

- Кого автор називає «барвистою квіткою?»


Вправа «Познач рядки із твору»

o   Поспішаю в гості до самої весни.

o   Дихає свіжістю земля.

o   Біжить широка річка.

o   Чуєте: з вільшника долинає голосна пісня: «При-йди-кум-чай-пить…..чай-пить..»

o   Дрозда підтримують і зяблик, і шпак.

o   Синиця, яка теж повернулася, з теплих країв, підспівувала птахам.

o   А от вівсянка і досі не йме віри, що настала весна.

o   Серед чагарників пурхає метелик – кропивянка.

o   Засвітилася блискавка, вдарив грім і пішов дощ.

o   Сонечко розправило крильця і зникло з очей.

o   А під вечір зяблик попередив мене: збирається дощ.


- Створіть «асоціативний кущ» «Правила поведінки у весняному лісі».

(Ходити тихо. Голосно не розмовляти. Музику не слухати. У гнізда до птахів не заглядати. Вогонь не розпалювати. Милуватися квітками. Фотографувати квіти. Слухати спів пташок. Записувати спів пташок….)

                                 

Правила

Мистецтво

Тема:"Темп.Українські народні інструменти.Слухання:"Створюємо оркестр"(у виконанні НАОНІ,фрагменти)Виконання:"Щебетала пташечка"(українська народна пісня)"(с.70-71)


«Створюємо оркестр» (у виконанні НАОНІ, фрагменти)


.




Фізична культура
Тема:"Організовуючі вправи.Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості.Різновиди ходьби та бігу.


Немає коментарів:

Дописати коментар

10 травня Фізична культура Тема:" Бесіда з ТБ № 36.44 Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгина...