середу, 31 березня 2021 р.

 Дистанційне навчання 01 квітня 2021 (четвер)


Математика

Тема:"Складені задачі на множення"

Inna Ivakhno приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

https://us04web.zoom.us/j/7210790488?pwd=S1JyZFozZ1owZUxqWnh0KzhQWUN3QT09


Читання

Тема:"Наполегливість,рішучість і важка праця - основа успіху."Я все зможу!(за Дж.Мур-Маллінос)"(продовження)


Inna Ivakhno приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

https://us04web.zoom.us/j/7210790488?pwd=S1JyZFozZ1owZUxqWnh0KzhQWUN3QT09


https://www.youtube.com/watch?v=ad6xmhWJmdQ

Виразно читати с.115,116

Дати відповіді на запитання після тексту.



Я досліджую світ

Тема. Пізнаю свій край

                                                    Хід уроку

 



 


 

І. Повторення вивченого

1. Прочитай

Моя Батьківщина має ім’я

Усі люди мають свої імена. Я – Максим. Я – Галя. Моя мама – Олеся, а тато – Анатолій. А як зветься село чи місто, в якому ти живеш?

Моє місто – Вишневе. Тут багато вишень.

А моє село – Яблунівка.

Моє місто – Київ.

А моє – Одеса.

А моя домівка – у Карпатах.

Місцевість, де ти народився, де живуть твої батьки. Де народилися і виросли твої дідусь і бабусі, де жили і працювали їхні батьки, зветься Батьківщиною.

І місто Вишневе, і село Яблунівка, і багато-багато інших сіл; і міста Київ, Одеса, Луцьк і багато-багато інших великих і маленьких міст; Карпати і Крим, де є гори і море.

Степи і ліси, що розкинулись навколо міст і сіл, у яких  живеш ти і багато таких гарних і розумних хлопчиків і дівчаток.

Усе це – наша рідна земля, наша спільна Батьківщина.

Ім’я їй ….Знаєш?

Так. Ім’я   їй – Україна.

                                       Із книги «Моя Україна: подорож в історію»

1.    Дати відповіді на запитання

-         Яке ім’я має наша Батьківщина?

-         Які міста і села згадані в тексті?

-         Назвами яких міст можна доповнити цей перелік?

-         Як називається місцевість, де ми живемо і де розташована наша школа?

-         Відшукайте на карті України наш край.

-         Яка назва вашої вулиці?

    ІІ. Вивчення нової теми.

1.    Робота з підручником

Прочитати текст на ст. 100 і дати відповіді на запитання.

-         Що означає рідний край для кожного з вас?

-         Які куточки України згадує авторка у вірші «У моєї України»?

2.    Продовжити речення

-         У нашій місцевості вирощують ….

-         У нашій місцевості розводять ….

-         У нашій місцевості виробляють …..

-         У нашому місті працює завод …, там виготовляють …. .

3.    Робота з підручником

Прочитати текст на ст.101

4.    Робота з зошитом

Оформити проект на ст.42

     5.   Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=wcC3hDNzLhM


Фізична культура

Тема. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи для попередження плоскостопості. Рухлива гра.

https://www.youtube.com/watchv=OkVC5K6yIdQ&list=PLUbeR5ILeI-Nw4LJaGHziOHc47gksTig4&index=18






Немає коментарів:

Дописати коментар

 8 березня Математика Підручник ст. 92. № 3 Зошит ст. 18 ЯДС Коли ми самі вдома Виконай завдання в зошиті ст.29