неділя, 27 листопада 2022 р.

2 грудня

Літературне читання

Пройти тест за розділом ст. 47-72

Код доступу 2541503
ВикористаЙ  цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

1 грудня (четвер)

Я досліджую світ

Тема:"Материки Землі. Особливості природи материків. Австралія."

Перегляньте відео:


Прочитай уважно  с.97,98 підручника.

Розглянь  фізичну карту Австралії на с.100 підручника.Назви  острови,які лежать біля її берегів.Використай умовні позначення на с.83 і розкажи про поверхню материка.
Зошит завдання№21, №22

Українська мова

Тема:"Вимова та правопис слів із ненаголошеними [Е], [И] Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними [Е], [И]"






Виконай вправи 6, 7 зі ст. 68 підручника.


30 листопада (середа)

Дизайн і технології

Тема:"Зірочки – сніжинки. Інструктаж з БЖД.  Практична  робота. Виготовлення новорічних зірочок-сніжинок (поєднання кольорів, добір матеріалів)."



https://www.youtube.com/watch?v=RmWjOfZonRQ


29 листопада ( вівторок)

 Я досліджую світ

Тема:"Південна Америка.Природні зони Південної Америки."

Переглянь відео:






Опрацюй  в підручнику ст. 95-97

Виконай завдання в зошиті ст. 65( № 20,№21)


Математика
Тема:"Математичні задачі та дослідження"

Перегляньте презентацію.Виконайте завдання.







САМОПЕРЕВІРКА:




Розв'яжи задачу 561.



Літературне читання

Тема:"В Симоненко "Подорож у країну навпаки"
Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа.




28 листопада ( понеділок)

ЯДС

Тема:" Особливості природи материків.  Південна Америка".

Переглянь відео:








Підписати на контурній карті географічні об'єкти:

річка  Амазонка, водоспад Анхель, озеро Тітікака, 

гора Аконкагуа.

Опрацюй  в підручнику ст. 94-95

Виконай завдання в зошиті ст. 65


Мистецтво
Тема: "Орнамент. Види орнаментів. Створення аплікації у кримськотатарських традиціях (кольоровий папір (тканина)). (с.46-47)"

Перегляньте відео:























Створи свій орнамент за   кримськотатарськими мотивами. Можна використовувати олівці,фломастери.


Математика

Тема:"Загальна кількість одиниць певного розряду"

Пригадайте  розрядні одиниці: 

10 - десяток, 100 - сотня, 1000 - тисяча, 10000 — десяток тисяч, 100000 — сотня тисяч. Звертаємо увагу на кількість нулів у кожній розрядній одиниці. Пригадуємо, що у записі числа 10 один нуль, десятки — ІІ розряд, тому щоб дізнатися, скільки всього в числі десятків треба прикрити справа 1 нуль; у 100 — два нулі, сотні — ІІІ розряд; щоб визначити загальну кількість сотень, треба справа прикрити два нулі. За аналогією можна міркувати при визначенні загальної кількості одиниць й інших розрядів.


Урок в ZOOM на платформі Єдина Школа.

Немає коментарів:

Дописати коментар

10 травня Фізична культура Тема:" Бесіда з ТБ № 36.44 Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгина...