неділя, 13 листопада 2022 р.

17 листопада

ЯДС

Тема:" Особливості природи материків.Природні зони Африки".

Переглянь відео:


Опрацюй  в підручнику ст. 89-90

Виконай завдання в зошиті ст. 60-62


Матетатика

Шестицифрові числа

Домашнє завдання 496, 497


Українська мова

Тема " Правильно пишу слова з апострофом після префіксів"

Напиши зоровий диктант.

Запам'ятай правило ст 60

Виконай вправу 24.


Літературне читання

Галина Малик "Мавпині іменини"

Підручник ст. 61. Прочитай, дай відповіді на питання




16 листопада

Дизайн і технології

Тема:"Оригамі «Лисенятко». Інструктаж з БЖД. Практична  робота. Виготовлення оригамі «Лисенятко»
Виготов листівку-орігамі за зразком 
Маленький трудівничок ст. 14




Українська мова

РЗМ

Текст -опис за світлиною. Науковий опис голуба.

 Хвилинка – цікавинка

                          

·        Голуби — птахи, що поширені на всій планеті, крім Арктичних та полярних зон.

·        Відомо, що існує більше 300 видів голубів.

·        Голуби бувають розміром від горобця до курки.

·        У голуба прекрасний зір. Птах здатний розрізняти не тільки всі барви веселки, але також і ультрафіолетові промені. Завдяки цьому, голубів можуть використовувати в пошуково-рятувальних операціях. 

·        Слух дозволяє голубу уловлювати звуки набагато нижчої частоти ніж ті, які в змозі почути людина — наприклад, шум вітру або віддалені звуки грози. 

·        Голуб харчується переважно рослинними кормами: насінням, ягодами, плодами фруктових дерев. Зрідка вживає в їжу комах.

Прочитай і відгадай загадку ст. 14, № 1 (ьзапиши слово- відгадку)

Прочитай вірш А Камінчука ст 14 №2

 Що символізує голуб-птах? Доповни й запиши речення.

Голуб — символ  ______       .


Біблійна легенда  про голуба  миру

Після всесвітнього потопу Ной випустив голуба, аби довідатися, чи спала вода на землі. Голуб повернувшись, приніс оливкову гілочку як свідчення благодатних умов для проживання . З того часу почали вважати зображення голуба з оливковою гілочкою символом миру, добра та благополуччя.


Технологія «Мозковий штурм»

-         Назвіть характерні ознаки текста описа.

(У тексті описі описується предмет або явище.)


У тексті-описі зазначаються характерні ознаки якогось предмета, особи, природи, явища тощо. До описо­вого тексту можна поставити питання який?

Які бувають тексти –описи?

– Чим відрізняються науковий опис від художнього?

( У науковому описі чітко перелічуються конкретні ознаки предмета або особи.

У художньому описі використовуються порівняння, образні вирази, передається власне ставлення до предмета чи особи.)

- Прочитай характерні ознаки голуба, які треба використати в науковому тексті-описі. № 3

 Голуб належить до роду птахів із родини голубових.

Розмах крил досягає не більше 45 сантиметрів.

Хвіст заокруглений.

Довжина лап близько 5 сантиметрів.

 Доведи, що подані ознаки голуба стосуються наукового опису. Допиши  речення на с. 14 № 4

Ці ознаки птаха стосуються наукового опису, тому що _________ .

(Ці ознаки птаха стосуються наукового опису, тому що вони точно перелічують його суттєві ознаки.)

Складання плану майбутнього твору

-         Пригадай  будову тексту-опису. Назви його частини.№ 5

1.Зачин. 2.Основна частина. 3. Кінцівка

  Дай відповіді на запитання. №6

Яким може бути зачин цього тексту?

Про що необхідно сказати в основній частині тексту?

Про що можна сказати в кінцівці цього тексту?


 Усне складання тексту

Розглянь фотоілюстрацію.


Поміркуй, які частини тіла і їхні ознаки необхідно назвати, щоб описати зовнішній вигляд голуба. Будова тіла

Тіло голуба має голову, шию, тулуб і хвіст. Передні кінцівки — крила, задні — лапи. На голові є дзьоб. Потрібно описати розмір, форму, забарвлення,яке  оперення.

 Допиши  інші ознаки, які допоможуть описати голуба. ст 15 № 8

Зачин

Загальне

враження

Голуб — птах із родини голубових.

Основна

частина

Опис окремих ознак:

Забарвлення

оперення

голова

крила

хвіст

 

 

сірого, сизого,     кольору

жорстке, тверде,

малого розміру,

широкі, загострені,

заокруглений,

Кінцівка

Висновок

 

 

 Запиши слова, які можна використати в тексті, щоб уникнути повторення іменника голуб

ст.15, №8

(Птах, він, сизокрилий. )

-         Побудуй  науковий текст-опис голуба, використовуючи опорні слова з таблиці.

 Написання твору

(Голуб - птах із родини голубових.

Він невеликого розміру. Забарвлення у голуба сірого кольору. Воно темне на голові та грудях, а світліше на крилах. Оперення у птаха  жорстке, тверде, щільно прилягає до тіла. Голова  малого розміру з вигнутим дзьобом. Крила широкі, загострені з двома темними смугами. Хвіст заокруглений з темним закінченням. Розмах крил птаха досягає не більше 45см. Довжина лап близько 5см.

Голуби поширені по всій території України. )

-         Зверни  увагу, як пишуться такі слова:

Невеликого, оперення, жорстке, забарвлення, щільно, заокруглений.

ПАМ’ЯТКА

1)     Кожну частину тексту писати з абзацу.

2)     Речення будувати невеликі.

3)     Послідовно викладати свої думки.

     4) Стежити за мовою.

     5) Уникати повторів слів.

Запиши твір у зошит с. 15 № 10

Складання Сенкану

     1. Іменник.                                                            

     2. 2 прикметники.                       

     3. 3 дієслова.                                        

     4. Речення.                                      

     5. Асоціація ( 1 слово).

 

 15 листопада

ЯДС

Тема:"Материки Землі. Особливості природи материків. Африка."

Переглянь відео:

 14 листопада

ЯДС

Тема:"Материки Землі. Особливості природи материків Євразії."

Переглянь відео:


Опрацюй с.82 - 87 підручника. Дай відповіді на запитання.

Обведи контури материків та надпиши їх назви на с.2,3 контурної карти (вкладка атласу).

Запиши назви океанів.

Виконай завдання в зошиті ст. 58-60


Мистецтво

Тема:"Мистецтво художньої обробки металу. Створення ескізу ліхтаря, оздобленого візерунками, дотримуючись симетрії чи асиметрії.( с. 42-43)"

Перегляньте відео.Спробуйте створити  ескіз ліхтаря за зразком.



Немає коментарів:

Дописати коментар

10 травня Фізична культура Тема:" Бесіда з ТБ № 36.44 Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгина...