середу, 23 грудня 2020 р.

 24 грудня

 Математика

Конус. Трикутник.Периметр.

1Вправа «Валіза».

-         Давайте з вами пригадаємо та закріпимо наші знання та наповнимо ними валізу, яку візьмемо на наш урок.

ü Які геометричні фігури ви знаєте?

ü Назвіть плоскі геометричні фігури.

ü Назвіть обємні геометричні фігури.

ü Як знайти периметр прямокутника?

2.     Усний рахунок.

Виконання вправи підручника № 1, с.65.

-         Відкрили підручники на с.65. У вправі № 1  на які фігури схожі зображені предмети (на конус, трикутник).

Виконання вправи №2, с.65.

-         порахувати, скільки на малюнку трикутників.

-         Порахували? Скільки отримали? (6)

Виконання вправи № 3, с.65. Розвязати задачу усно.

-         Що лежало  в мішку Миколая? (подарунки)

-         Скільки подарунків він роздав? (35)

-         Скільки подарунків у нього залишилося? (15)

-         Яке запитання в задачі?

-         Як нам знайти, скільки подарунків було у мішку? Якою дією? (35+15)

-         Скільки отримали? (50 подарунків)

           Хвилинка каліграфії.

-         Отже, давайте проведемо хвилинку каліграфії, тож відкриємо свої зошити.

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

-         Запишіть сьогоднішню дату:

24   грудня

                                   Класна    робота

-         Каліграфічно пропишіть ряд чисел 5  55  5  55  5  55  5  55

-         У своєму ряді чисел знайдіть «красуню», підкресліть її.

       Математичний диктант із самоперевіркою.
• Запишіть число, у якому 8 дес. і 6 од;
• Запишіть найбільше двоцифрове число;
• Запишіть суму чисел 19 і 6;
• Збільшіть 8 на 9;
• Зменшіть 16 на 9;

• знайти різницю чисел 98 і 90;
(86, 99, 25, 17, 7, 8 )


1.     


Математика самостійно.

Виконання вправи № 5, с.65 (письмово). Порівняти значення виразів.

     2. Робота над вправою № 6, с.65.

- Діти, давайте ще пригадаємо, що називається периметром? (Сума всіх сторін геометричної фігури)

- У трикутника скільки сторін?

- Нам потрібно виміряти довжину кожної сторони трикутників і знайти периметр.

- Якого кольору трикутник має найбільший периметр? (фіолетовий)

     3. Розвязання задачі № 7, с.65.

 1 ч. - 25

 2 ч. – 30     75

 3 ч. - ?

 75 – (25+30) = 20

1. Виконання завдань в зошиті з друкованою основоюс.54.

3. Практичне завдання. Вправа № 4,с.65.


Я досліджую світ

Тема:"Проводимо дослідження.Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра?

Досліджуємо матеріали: папір і пластик."

Розглянь малюнки.Досліди,який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра?


Папір-один з найважливіших винаходів людства.
Розглянь малюнки.Досліди,який шлях проходить папір від дерева до книжки.

  

Прочитайте на с.69 підручника про пластик.

Подумайте,як можна захистити себе і планету від впливу пластику.


 Читання

ТЕМА:"ПОЕТИЧНІ КАРТИНИ ЗИМИ.РИМА.Л.ВОЗНЮК "ЙШОВ МОРОЗ".

А.Качан"Зустріч".Виразне читання.
Що означає "економити"?Головна думка твору.М.Чумарна"Як зайчики  зимували"







-Знайди у вірші слова,якими описано дії морозу.Яким ти його уявляєш?
-Відшукай рядки,які треба прочитити із проханням.Прочитай їх.

Прочитай вірш А.Качана"Зустріч"(с.75)
-Про що  розповідає поет?
-Чому він  називає зиму чаклункою?
-Знайдіть у вірші рими.

Послухайте казочку М.Чумарної"Як зайчики зимували"



-Назви дійових осіб.
-Що зайчики робили на городі?Яка розмова відбулася між ними?
-Чому наступного дня не можна було з нірки носа висунути?Як зайчики перебули негоду?
-Як бережливий зайчик допоміг своєму другу?
-Як у казці пояснюється слово економити?

Прочитайте казку виразно(с.74-75).Дайте відповідь на питання:
-Що головне хотіла сказати авторка у своєму творі?
-У якій частині казки висловлено її головну думку:у зачині чи кінцівці?

Марія Чумарна

Як зайчики зимували


Узимку двоє зайчиків забрели на город. Снігу було небагато — вони потрудилися лапками і вигребли з-під землі декілька морквинок.
—    Як добре! Сьогодні ми наїмося досхочу! — сказав перший зайчик.
—    Може, не варто з’їдати всю моркву одразу? Давай з’їмо стільки, щоб не бути голодними, а решту зекономимо — пізніше пригодиться! — запропонував другий зайчик.
—    Не знаю я такого слова — економити! Є морква — їж, нема — шукай чогось іншого поїсти!
Другий зайчик не став сперечатися. Він міцно затис лапками дві морквинки, що залишились від обіду, і пострибав до своєї нірки. А перший усе їв та їв, аж нарешті відчув, що живіт у нього повнісінький. 
Залишився ще шматок моркви, та він уже на неї і дивитись не міг. Узяв та й викинув рештки.
Наступного дня город і ліс замело снігом. Знялася така хуртовина, що з нірки й носа не висунеш. У другого зайчика — дві морквинки. Він їх потрохи куштує, аби лише не відчувати голоду, — і так перебув у нірці негоду.
А перший з голоду аж занедужав. Коли нарешті можна було вибігти у ліс — в нього не стало сили вилізти із нірки. Добре, що товариш допоміг: збігав на город та притягнув примерзлу капустину.
Зате перший зайчик добре запам’ятав слово «економити»: він зрозумів, що треба навчитися зберігати їжу, поки не здобудеш нової. А хто вміє зберігати — той уміє й господарювати.


Немає коментарів:

Дописати коментар

 8 березня Математика Підручник ст. 92. № 3 Зошит ст. 18 ЯДС Коли ми самі вдома Виконай завдання в зошиті ст.29