вівторок, 6 жовтня 2020 р.

 7 ЖОВТНЯ 2020 ( СЕРЕДА)

Фізична культура

Тема:"Організовуючі вправи.Загальнорозвивальні вправи в русі.Бігові вправи.Стрибки на місці з поворотами,по" купинах".Стрибки у довжину.Рухлива гра."

Українська мова

Протилежні за значенням слова. Розпізнаю протилежні за значенням слова.Складання речень.

Записуємо число, класна робота

Каліграфічна хвилинка 





Підручник ст. 36

Вправа 6 - усно ( згрупуйте близькі за значенням слова)

Вправа 7 - письмово( знайдіть та запишіть слова із протилежним значенням)

Гра ,, Хто більше?,,( ст. 36)

Гра ,,Спорт,, ( ст.37)


Математика

Тема:"Додавання у межах 20"

Підручник ст.24 (3, 4, 6 -письмово)

Зошит ст.15

Конференція ZOOM о 9.30


Мистецтво 

Тема. Про що розповів натюрморт.


Вступ
Овочі та фрукти, які ми щодня бачимо у себе на столі, здаються нам такими звичайними. Але митці саме в буденному бачать надзвичайне і прекрасне. А потім утілюють це в піснях, картинах та інших творах мистецтва. У дарах землі все тішить око – соковитість кольорів, багатство форм, смаків, ароматів, розмірів і поверхонь. Не дивно, що художники залюбки змальовують їх.


Відомості про натюрморт
Натюрморт! Ви вже знаєте, що це зображення предметів, в тому числі фруктів, овочів і квітів. У цьому дивному французькому терміні сховалися два слова "природа" і "мертва".
Голландські художники переклали це слово більш поетично – "тиха натура".
Предмети "живуть" своїм життям, таким тихим і непомітним, що лише художник вміє їх почути й розповісти про них. Зазирнімо до нашої галереї і розгляньмо натюрморти детальніше.


Споглядання та аналіз репродукцій


Що і де на картині ви бачите? 

Поруч із зображеннями овочів і фруктів різні предмети побуту, посуд чи квіти виглядають дуже природно. Таке сусідство створює в нас гармонійне враження від картини. Подібні композиції ми щодня бачимо на своєму столі. Хоча, можливо, й не такі вишукані.

 


Технологія виконання натюрморту:

1.      Беремо аркуш паперу, кладемо його горизонтально,  і проводимо на ньому лінію, яка розділятиме стіл і все, що знаходиться вище від нього. 

2.      У центрі малюємо кавун і апельсин, вони мають форму кола.

3Не забувайте про композиційний центр та правильно добирайте кольори, щоб вони не зливалися, інакше малюнок буде невдалим. Зверніть увагу, що що зображення повинно відповідати розмірам аркуша. 

Бажаю успіхів!


Немає коментарів:

Дописати коментар

 8 березня Математика Підручник ст. 92. № 3 Зошит ст. 18 ЯДС Коли ми самі вдома Виконай завдання в зошиті ст.29