четвер, 8 жовтня 2020 р.

 9 жовтня ( п'ятниця)

Математика

Тема:"Додавання у межах 20"

1. Хвилинка каліграфії


Установи закономірність і запиши числа, вставляючи пропущені.

2; 22; 3; 33; 4; ...; ...; 55; ...; ...; 7; ...; ...; 88; ...; 99.

2.  Усний рахунок:

9+2=       6+4=     7+9=

8+3=       6+6=     8+5=

7+5=       6+9=     9+7=


3.Робота за підручником

Ст.27, №1, 2, 5-усно; №3,4- письмово.

4.Виконати в друкованому зошиті завдання на с.17

Українська мова

Слова із прямим та преносним значенням


Підручник ст 38 Вправа 1 (усно)

Вправа 2 (письмово)

Читання

Тема:"Хазяйнує осінь всюди.Персонаж твору.Н.Остапенко"Господиня Осінь.Читання в особах.Створення ілюстрації персонажів твору(Ч.2,с.29-31)

1. Відгадати загадки

Жовта блискавка невпинна
Між деревами пролине,
З гілки плигає на гілку

Ця мала руденька…(білка)

            В мене шубка з колючок,

            В мене сіра спинка.
            Ніс, як чорний п’ятачок,
            Очі-намистинки.
                                (Їжак)

Довговухий пострибайчик.

Відгадайте, хто це?
                        (Зайчик)

        Влітку медом ласував,
        Досхочу малини мав.
        А як впав глибокий сніг,
        Позіхнув і спати ліг.
        Бачив чи не бачив сни,
        А проспав аж до весни.
                            (Ведмідь)

Ця свиня щетину має,

В лісі жолуді шукає,

Хижий, лютий пан іклан

Називається…(кабан).

            Руда хазяєчка

            з лісу прийшла,

            всіх курей перерахувала

            і з собою забрала  (лисиця)

2.Робота за підручником (ст. 29-31)

Прочитати вірш.

-Скільки персонажів у цьому творі?

-Підготуйся до читання вірша в особах.

-Уявіть себе художниками. Спробуйте створити свої ілюстрації персонажів твору.

Я досліджую світ

Тема:"Проводимо дослідження.Який вигляд мають рослини біля нашої школи?"(Ч.1,с.27)


Перегляньте відео:


 -Пригадайте,який вигляд мають рослини біля нашої школи?

 -Які зміни в них відбулися?

Трудове  навчання

Тема. Створення світлофора.

1.Подивіться мультик



2. Відгадайте загадку

У світі є доріг господар —
Важлива постать для людей,
Він регулює рух ретельно,
Безпечним робить кожен день.
Три кольори його магічні
Диктують правила ігри,
Дорослі й діти поважають.
Про кого мова? Ти назви.
(Світлофор)

-      Навіщо потрібен світлофор?

-      Які  кольори має світлофор?

-      Що вони означають?

3. Самостійна творча робота учнів

Хід роботи:

1. На аркуші білого картону малюємо макет світлофора 6 * 20 см, за розміром листа фанери і вирізаємо.

2. Циркулем намічаємо «очі» світлофора діаметром 5 см.

3. На останньому аркуші білого картону також циркулем малюємо коло того ж діаметру, що і «очі» і вирізаємо. Це буде шаблон для вирізання «очей» з фетру.

4. Беремо фетр

5. За допомогою шаблону вирізаємо «очі» світлофора

6. З липучки вирізаємо кола меншого діаметру, ніж «очі»

7. Пришиваємо липучку до вирізаним з фетру гурткам

8. Зшиваємо два кола разом (одне коло з м'якою липучкою, інше без неї).

9. З чорного фетру вирізаємо за шаблоном макет світлофора

10. Пришиваємо «очі» світлофора з колючими липучками на чорний макет

11. На тканину світлого кольору пришиваємо готовий макет світлофора і зшиваємо навпіл.

12. Вивертаємо вийшов «мішечок» і одягаємо на шматок фанери як на подушку, зшиваємо низ. Світлофор готовий.



Немає коментарів:

Дописати коментар

10 травня Фізична культура Тема:" Бесіда з ТБ № 36.44 Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгина...