Дистанційне навчання
Тема:"ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри."
https://www.youtube.com/watch?v=ngxPcgmr7bo&feature=youtu.be
Математика
Довжина.Одиниці довжини.
1. Усний рахунок
Тема:"ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри."
https://www.youtube.com/watch?v=ngxPcgmr7bo&feature=youtu.beМатематика
Довжина.Одиниці довжини.
1. Усний рахунок
Гра «Математичний м’ячик»
- Називайте наступне число: 11, 26, 73, 52, 48.
- Називайте попереднє число: 17, 40,72, 87, 30.
Гра «Знайди помилку»
Виправте помилки
1, 2, 3, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 9, 20, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 7, 18, 19, 2, 20.
2. Математичний диктант
- Запишіть числа під диктовку:
тринадцять, 4 десятка і одна одиниця, найменше двоцифрове число, 8 десятків і сім одиниць, число в якому 5 десятків.
(13, 41, 10, 87, 50).
- Запишіть «сусідів» числа 45
3. Хвилинка каліграфії
- Запишіть каліграфічно числа другого десятка.
Гра «Математичний м’ячик»
- Називайте наступне число: 11, 26, 73, 52, 48.
- Називайте попереднє число: 17, 40,72, 87, 30.
Гра «Знайди помилку»
Виправте помилки
1, 2, 3, 11, 4, 5, 6, 7, 18, 9, 20, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 7, 18, 19, 2, 20.
2. Математичний диктант
- Запишіть числа під диктовку:
тринадцять, 4 десятка і одна одиниця, найменше двоцифрове число, 8 десятків і сім одиниць, число в якому 5 десятків.
(13, 41, 10, 87, 50).
- Запишіть «сусідів» числа 45
3. Хвилинка каліграфії
- Запишіть каліграфічно числа другого десятка.
10см = * дм 5дм = **см 1дм 6 см = **см
10дм = ***см 40см = *дм 18см = *дм *см
100см = **дм 7дм = **см 23см = *дм *см
4. Робота за підручником (ст. 103)
Розглянути інструменти, за допомогою яких можна виміряти довжину предмета.
Ознайомитися з одиницями вимірювання довжини: сантиметр (см), дециметр (дм), метр (м).
Числове значення метра:
1м = 100см 100см = 1м 1м = 10дм = 100см
1м = 10дм 10дм = 1м 100см = 10дм = 1м
Письмово виконати завдання №1, №2, №3
Накреслити відрізок завдовжки 1дм. Поділити його на дві рівні частини. Визначити довжину кожної частини.
5. Робота в зошиті. ( ст. 31)
Я досліджую світ
Тема:"Сторінка дослідника"
-
Яка зараз пора року?Який місяць? Який
день тижня?
-
Що можете сказати про зміни в
живій/неживій природі?
На деревах з’являються бруньки. Як ти думаєш, де бруньки розпустяться раніше — на гілочці, яка стоїть у посудині з водою в кімнаті, чи в природі?
Припущення: бруньки на гілочці, яка стоїть у посудині з водою в кімнаті, розпустяться раніше, ніж у природі.
Проведення досліду та спостереження: візьми гілочку верби і постав на підвіконні в посудину з водою. Спостерігай. Уже через кілька днів бруньки на гілочці почнуть розпускатися. У природі це триває довше.
Висновок: бруньки на гілочці, яка стоїть у посудині з водою в кімнаті, розпустяться раніше, ніж у природі. У природі це триває довше, тому що ще холодно.

ТВІЙ ГОРОД НА ВІКНІ
(Дослід проводь разом з дорослими.)
Насип на дно тарілочки трохи дрібних камінчиків. З допомогою дорослих відріж верхню частину моркви і помісти в тарілочку зрізом вниз на камінці.
Налий туди воду, щоб вона закривала тільки зріз.
Постав на вікно в тінь.
Через кілька днів з’являться зелені паростки, які дуже швидко будуть рости.
Те ж саме відбувається навесні з овочами, посадженими на городі.
Цікаво спостерігати, як із маленької насінини може вирости кабачок, огірок, помідор. Як це можна зробити?
Виклади насіння у вологу ганчірку, щоб на насінні швидше з’явилися паростки.
Проросле насіння по 1-2 штуки помісти в пластикові стаканчики, заповнені наполовину ґрунтом.
Вистав їх на підвіконня і поливай водою. Коли з насіння підростуть кущики, їх можна посадити на городі.
Попроси дорослих допомогти тобі пофотографувати всі етапи досліду та поділися своїми спостереженнями з однокласниками.

Немає коментарів:
Дописати коментар