Дистанційне навчання 24 квітня (п'ятниця)
Молотили... (два півники). Носили... (курочки-чубарочки). Схопив, одібрав, залигав... (цап). Ухопив, виглядає, обідрав... (вовк). Одбирає, спочиває, грає... (маленьке козенятко).
Навчання грамоти
Тема :"Вчимося відповідати на запитання.Складаємо речення.Складання розповіді про школу."
1.Співаємо пісеньку-алфавіт,
закріплюємо знання алфавіту.
https://www.youtube.com/watch?v=ctq06RCPuCY
5. Складання розповіді про школу(усно),3-4 речення.
Дизайн і технології
Тема:"Зі святом весни! Об'ємні вироби з паперу.Створення квітки за зразком"
Навчання грамоти
ТЕМА:"ЧИТАЮ І СЛУХАЮ ДИТЯЧІ ПІСНІ. УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КОЛИСКОВА. ДИТЯЧІ НАРОДНІ ПІСНІ «ЗАЙЧИКУ, ЗАЙЧИКУ…», «ДВА ПІВНИКИ». УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ «ВИЙДИ, ВИЙДИ, СОНЕЧКО"
1. ПОСЛУХАЙТЕ ДИТЯЧУ ПІСЕНЬКУ.
Сорока-ворона
Діткам кашку варила,
На порозі студила,
Ополоником мішала,
Діточок скликала...
Ідіть, діти, по тріски,
Дам вам каші потрошки.
Тому дала, тому дала, тому дала,
Каші не варив,
А тому не дала,
Діток гулять не водив —
Бо він — ледар:
Іди собі геть.
Дров не рубав, печі не палив,
Полетіли!
— Звідки ви знаєте цю пісеньку? Від кого її чули?
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з пісеньками-забавлянками. Як думаєте, чому їх так називають?
2. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу
— Забавлянки співають дитині дорослі, коли бавлять та заколисують її. Спів поєднують із своєрідними рухами чи вправами, якими дорослий пестить дитину, підбадьорює, спонукає до певного виду діяльності тощо. Найпоширенішими є варіанти «Ласочки». Гладячи дитину по руках, зазвичай примовляють:
— Ласочко, ласочко,
— Де ти була?
— В Бога.
— Що робила?
— Хустки прала.
— Щось дістала?
— Кусок сала.
— Де те сало?
— Під столом.
— Чим накрите?
— Постолом.
3. Робота за підручником ( ст. 82-83)
Опрацювання пісеньки – забавлянки «Зайчику, зайчику»
Словникова робота.
Тік — майданчик надворі або приміщення для молотьби, очищення та просушування зерна.
Прочитати пісеньку
— Де бував зайчик?
— Які слова пісеньки свідчать про те, що в млині можна було почути новини?

Опрацювання пісеньки «Два півники»
Прочитати пісеньку
— Назвіть персонажів пісеньки-небилиці «Два півники».
Гра «Хто виконував цю дію?»

Опрацювання пісні-заклички «Вийди, вийди, сонечко»
Прочитати пісеньку
Відшукайте у вірші слова, які звучать ніжно. Прочитайте їх.

Навчання грамоти
Тема :"Вчимося відповідати на запитання.Складаємо речення.Складання розповіді про школу."
1.Співаємо пісеньку-алфавіт,
закріплюємо знання алфавіту.
https://www.youtube.com/watch?v=ctq06RCPuCY
2. Каліграфічна хвилинка. Напишіть каліграфічно:
К кн иж книжка
Книга вчить, як на світі жить.
— Як ви розумієте це прислів’я?
— Які прислів’я про книгу ви знаєте?
Прислів'я та приказки про книгу(прочитати і пояснити значення)
• Золото добувають із землі, а знання — з книги.
• Хто багато читає, той багато знає.
• Книги читати, усе знати.
• Книга — твій друг, без неї, як без рук.
— Пригадайте, яку книгу ви читаєте.
— Що нового й цікавого ви дізналися з прочитаного?
— Про що ви любите читати?
— Яка ваша найулюбленіша книжка? А журнал?
3. Речення виражає закінчену думку. Воно складається з одного або декількох слів.
Якщо в реченні про щось розповідається, повідомляється, то в кінці ставимо крапку (.).
Якщо в реченні про щось запитується, ставиться знак питання (?).
Якщо висловлюється захоплення, радість,— знак оклику (!).
Математика
Тема:"Дії та їх компоненти.Істинні та хибні твердження.Довжина ламаної."
Пригадай:
-Як називаються числа при додаванні?(Доданок,доданок,сума)
-Як називаються числа при відніманні?(Зменшуване,від'ємник,різниця)
-Що таке ламана?
-Із чого складається ламана?
( Ламана — це сукупність поєднаних між собою відрізків. Ці відрізки — ланки ламаної.)
Каліграфічна хвилинка: записати числа сьомого десятка(61,62...)
Підручник-с.113.
Завд.3, 4-письмово,інші завдання-усно.
Робота у друкованому зошиті- с.38.
Дизайн і технології
Тема:"Зі святом весни! Об'ємні вироби з паперу.Створення квітки за зразком"
Немає коментарів:
Дописати коментар