вівторок, 21 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 22 квітня (середа)
Я досліджую світ
Умій дружити

Презентація "Умій дружити!"


1.     Усім вам хочеться мати друзів, щоб вас поважали, з вами ділилися. А що ж для цього потрібно? Хто такі друзі?
2.     Читання та обговорення тексту
              Друзі
Олег і Сашко – друзі. Хлопці все роблять разом. Коли Олег захворів, Сашко теж хотів захворіти, щоб довести, що він – справжній друг. Коли Сашко пішов замість школи в кіно, то Олег теж тоді був разом із ним. А коли вони принесли в клас кицьку і вчитель запитав, хто з них це зробив, Олег сказав:
-Це Сашко приніс.
А Сашко сказав:
-Це Олег…
Бесіда
-Як ви вважаєте, чи були хлопці справжніми друзями? Чому?

Ти хочеш, щоб до тебе добре ставилися, не ображали, гралися з тобою, ділилися іграшками? Тоді будь добрим, щедрим, привітним. Клич друзів до спільної гри.

3.     Робота за підручником (ст. 58-59)
Опрацювання тексту і малюнків «Що таке дружити»
Читання вірша П. Воронька «Кіт з Рябком були друзяки»
-         Чи були кіт і собака друзями? Чому?

5 простих способів подружити собаку з кішкою - ЗНАЙ ЮА

-         Чи є в тебе друзі?
-         Хто твої друзі?
-         Як їх звати?
-         Де ти з ними познайомився?
-         Чому ти вважаєш їх своїми друзями?
-         Хто твоя найкраща подружка, або найкращий друг?

-         Розкажи, як ти поводишся з друзями 

https://www.youtube.com/watch?v=sIe-QK83RYQ


Навчання грамоти
Тема:"Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту.Побудова і записування речень."

Розучування пісеньки-алфавіту.

Каліграфічна хвилинка:прописати 1 рядок літер за зразком. Списати речення.

Робота в друкованому зошиті-с.64

Списати текст:
Навчання грамоти 

Післябукварний період

Тема:"Читаю і відгадую загадки.Загадки
(П.Ребро,Л.Вознюк,М.Пономаренко.)Складання загадки про тварину.Опрацювання текстів
"У лісовій школі","Солодке слово"
(Ч.2,с.80-81)

1. Робота за підручником(ст.81)

Відгадування загадок П. Ребра, Л. Вознюк, 
М. Пономатенко.
З'єднати малюнок-відгадку із відповідною загадкою.

 -Спробуйте скласти загадку про якусь тварину.

Опрацювання с.81( читати виразно).

Математика
Тема:"Повторення і систематизація.
Розвивальні завдання."

Пригадай:















Порахувати усно:

Каліграфічна хвилинка. Записати всі числа  третього десятка.(21,22   ...)

Робота з підручником(с.112):
завдання 1,3 - письмово,
інші завдання - усно.

Тема:"НАРОДНІ ІНСТРУМЕНТИ ТА ІГРАШКИ.  Українські народні музичні інструменти. Слухання: гра на волинці (дуді);  Й. С. Бах «Волинка» . Виконання: придумування мелодії до вірша про весну"
Народну музику виконують на різних музичних інструментах. У багатьох народів Європи набула популярності волинка. Українці називають цей інструмент коза або дуда.

Гра на волинці (дуді). Й. С. Бах. Волинка. 


Як у музиці відтворено звучання волинки?


Сьогодні ми познайомимось із                     старовинним    музичним інструментом - волинкою. Звучання волинки нагадує народні духові інструменти, але влаштована вона так, що може одночасно грати і мелодію, і акомпанемент. Вона являє собою досить великий мішок зі шкіри або міхура тварини, надутий повітрям. В цей мішок вмуровані кілька трубок.
      Одна трубка схожа на дудочку, яку виконавець тримається не поперек, а уздовж корпусу, вниз. У ній є ігрові отвори, як у сопілок чи інших духових інструментів. На цій трубці, затискаючи по черзі отвори, грають мелодію. Інші трубочки призначені для виконання супроводу до мелодії. Кожна може видавати тільки один звук, гуде по-своєму. Коли виконавець притискає волинку до себе (він тримає її перед собою або під пахвою), повітря виходить з мішка через ці трубочки, і вони починають видавати монотонні, безперервні звуки, гудіти. Виходить маленький духовий оркестрик або ансамбль: звучить і мелодія, і 
акомпанемент.

      На волинці грають зазвичай на відкритому повітрі, так як звук її сильний, пронизливий. Нею супроводжують виконання народних танців.





Волинка — це чи не єдиний духовий інструмент, в супроводі якого музикант може одночасно й співати. Досягається це так. Волинщик, вдуваючи повітря, виконує вступну мелодію, що може повторюватися кілька разів, доки резерв повітря не заповнить міх. Потім музикант натискає ліктем на міх, повітря надходить в ігрову і бурдонні трубки, вони звучать, а музика може в цей час проспівати куплет пісні про те, як йому гарно живеться «на верховині». Далі, під час перегравання, знову набирається повітря і все повторюється... Навіть у нас в Україні на  Гуцульщині є багато різних волинок (інша назва – «дуда») з пристосуваннями для нагнітання повітря руками і навіть ногами. Всі деталі волинок майстри прикрашають різьбленням, паленням, набойками металу тощо.



Українськими народними музичними інструментами є бандура, сопілка, бубон та інші.




До народних інструментів належать також свищики. Завдяки цим іграшкам діти висвистували, як соловейки, зозульки, синички та інші пташки. Такими свищиками в Україні колись закликали весну.



Немає коментарів:

Дописати коментар

 22 травня Математика ЯДС Правила дорожнього руху для дітей. Перехід дороги.