Дистанційне навчання 17 квітня
Навчання грамоти
Тема:"Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень,поданих друкованим шрифтом."
Навчання грамоти
Тема:"Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької
"Я навчився вже читати...", В.Зорик "Книжка"(Ч.2,с.75)
Навчання грамоти
Тема:"Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень,поданих друкованим шрифтом."
1. Каліграфічна хвилинка: прописати рядочок маленької літери ф.
2. Написання під диктування букв:
А б ґ у В о П т я Ю л Ф і Ї Ч У
3. Написання слів під диктування:
Сім’я, щавель, ферма, Мар’яна, цирк, єнот, їжа, Юлія, Тарас, кавун,час, Україна. 4. Виконати завдання у зошиті ( с. 63)
Навчання грамоти
Тема:"Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької
"Я навчився вже читати...", В.Зорик "Книжка"(Ч.2,с.75)
Мовна зарядка «Доповни словосполучення»
Великий камінь – маленький … (камінець).
Великий прапор – маленький - … (прапорець).
Великий корінь – маленький - … (корінець).
Великий гребінь – маленький - … (гребінець).
Великий ремінь – маленький … (ремінець).
Робота за Букварем. (с. 75)
Читання вірша М. Хоросницької «Я навчився вже читати
Бесіда
- - Який настрій у хлопчика? Чому?
-Як ставляться рідні хлопчика до новини, що він навчився читати?
- А твої батьки радіють, коли ти досягаєш у чомусь успіхів?
Виразне читання вірша В. Зорик «Книжка»
Математика
Тема:"Дії з іменованими числами та їх порівняння"
https://www.youtube.com/watch?v=6c4nQUJb-6g
Каліграфічна хвилинка:прописати 1 рядок цифри 7.
Робота з підручником(с.110)
Завд.1, 4, 7 - письмово.
Інші завдання -усно.
Тема:"Дії з іменованими числами та їх порівняння"
https://www.youtube.com/watch?v=6c4nQUJb-6g
Каліграфічна хвилинка:прописати 1 рядок цифри 7.
Робота з підручником(с.110)
Завд.1, 4, 7 - письмово.
Інші завдання -усно.
Дизайн і технології
Тема:"Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком"
Відгадайте загадки:

Відгадайте загадки:
Сидить баба у коморі, а коса її на дворі. (Морква)
Стоять коні на припоні, вузлики зняті, та не можна розв'язати (Огірок)
Кругла, а не місяць, біла, а не папір, з хвостиком, а не миша. (Piпa)
А ось дві сестрички, червоні в них личка. (Bишенька)
Червоненькі має щоки і округлі всі боки.
Он на гілочці, здаля
просить: з'їж мене, маля! (Яблуко)
Що за фрукт на смак хороший
І на лампочку він схожий,
І на лампочку він схожий,
Бік зелений сонцем гріє,
Він жовтіє й червоніє?
(Груша)


Правила під час роботи з пластиліном і стеком
ü Розминати і розгортати пластилін потрібно на дощечці;
ü Розрізати пластилін стекою;
ü Невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки;
ü Після завершення роботи з пластиліном руки витирати серветкою;
ü Не брати пластилін до рота, не торкатися брудними руками обличчя, очей, одягу;
ü Не чіпати зошити, книги, гумки — скрізь будуть жирні плями, на яких жодна ручка не пише.
Немає коментарів:
Дописати коментар